Zioło będzie rozwijał eventy w TequilaPolska
Marek Zioło dołączył do warszawskiego oddziału agencji marketing services TequilaPolska.
12.12.2006 07:10
Zioło objął stanowisko Event Producer, gdzie zajmie się projektami eventowymi dla agencji. Zatrudnienie Marka to kolejny krok związany z planowaną strategią rozwoju agencji TequilaPolska w kierunku organizacji eventów.
„TequilaPolska jest agencją, która jako jedna z nielicznych, o ile nie jedyna na polskim rynku, oferuje pełen zakres usług BTL. Nasza kompleksowość objawia się ostatnio przede wszystkim poprzez rozwój kompetencji w zakresie nowych technologii i organizacji eventów. Udział projektów eventowych w budżetach reklamowych rośnie, dlatego tez chcemy wzmacniać nasz dział organizujący eventy. Doświadczenie producenckie Marka Zioło w połączeniu z naszą umiejętnością analizy grup docelowych i konstruowania na tej podstawie platform komunikacyjnych będzie stanowiło nową wartość agencji TEQUILA na rynku.” - powiedział Bartłomiej Gola, Managing Partner agencji TequilaPolska
Marek Zioło jest absolwentem Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, posiada bogate doświadczenie w zakresie realizacji eventów. Przez ostatnie 5 lat pracował jako freelancer i prowadził własną agencję eventową, gdzie zajmował się m.in. organizacją masowych imprez muzycznych. W tym okresie realizował projekty m.in. dla takich Klientów jak: Agora S.A., Kulczyk Tradex (Porsche), Polkomtel S.A., Toshiba Polska, Parkridge CE, Red Bull Polska Sp z o.o. Marek jest polskim finalistą konkursu „International Young Music Entrepreneur of the Year Award, który promuje młode osoby aktywnie działające w branży muzycznej. Marek interesuje się snowboardem, żeglarstwem i muzyką.
W agencji TEQUILAPolska Marek Zioło zajmie się koordynacją projektów eventowych realizowanych przez agencję m.in. dla takich klientów jak Kompania Piwowarska czy Unilever.