Trwa ładowanie...
d2ab4sh

Zaskakująca przeszłość sędziego? TK zaprzecza doniesieniom "Gazety Wyborczej"

Zapowiadana na stronie wyborcza.pl publikacja prasowa zawiera fałszywe informacje i insynuacje na temat rzekomej przeszłości obecnych władz Trybunału Konstytucyjnego - poinformowało w czwartek Biuro TK. Autorzy publikacji piszą o "zaskakującej przeszłości kolejnego sędziego TK".
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Biuro Trybunału Konstytucyjnego reaguje na publikację prasową "Gazety Wyborczej"
Biuro Trybunału Konstytucyjnego reaguje na publikację prasową "Gazety Wyborczej" (PAP, Fot: PAP)
d2ab4sh

- Prawie rok temu "Gazeta Wyborcza" ujawniła, że wiceprezes Trybunału Konstytucyjnego Mariusz Muszyński ukrył przed Sejmem fakt, że na początku lat 90. pracował w służbach specjalnych. Dlaczego osoba związana z wywiadem trafiła do TK? Zastanawiając się nad tą kwestią Wojciech Czuchnowski ujawnił, że w obecnym składzie Trybunału jest osoba, która przez wiele lat współpracowała z Muszyńskim w wywiadzie" - podaje portal wyborcza.pl.

- Biuro Trybunału Konstytucyjnego oświadcza, że zapowiadana na stronie internetowej wyborcza.pl publikacja prasowa redaktorów Wojciecha Czuchnowskiego i Anny Czuby zawiera fałszywe informacje i insynuacje na temat rzekomej przeszłości obecnych władz Trybunału Konstytucyjnego - poinformował Marcin Koman z Biura TK.

Zapowiadany materiał ma się ukazać w piątkowej "Gazecie Wyborczej".

d2ab4sh

Podziel się opinią

Share
d2ab4sh
d2ab4sh
Więcej tematów