Z subskrypcją taniej: Uber One już dostępny w Polsce
Stała opłata miesięczna umożliwiająca zamawianie jedzenia z Uber Eats bez ponoszenia kosztów dostawy oraz opłat serwisowych to nie jedyne korzyści jakie oferuje Uber One. Użytkownicy, którzy zdecydują się na usługę otrzymają pierwszy miesiąc subskrypcji za darmo.
14.11.2023 15:49
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Uber One to program lojalnościowy, do którego dołączyło już ponad 12 milionów osób w 19 krajach*. Od listopada do oferty dostęp mają także użytkownicy z Polski, a dzięki subskrypcji i stałej miesięcznej opłacie w wysokości 12,99 zł mogą oni liczyć na oszczędność nawet przy realizacji pierwszego zamówienia. To najniższa opłata abonamentowa na rynku dostaw jedzenia w Polsce. Dla najbardziej wymagających Uber Eats przygotował również abonament roczny, którego koszt wynosi 129,99 zł.
Dzięki dołączeniu do programu Uber One użytkownik otrzymuje szereg korzyści takich jak:
- 0 zł opłaty za dostawę
- 0 zł opłaty za usługę
- dostęp do wyjątkowych ofert promocyjnych
Jedynym warunkiem skorzystania z benefitów wynikających z uczestnictwa w Uber One jest złożenie zamówienia o minimalnej wartości 40 zł z lokali biorących udział w programie.
Więcej zamówień, większe oszczędności
Zgodnie z szacunkami platformy Uber Eats abonament pozwoli zaoszczędzić średnio 30 zł miesięcznie, czyli nawet 360 zł rocznie. Aplikacja co miesiąc wyświetli użytkownikowi podsumowanie środków, które dzięki aktywności udało się zachować.
Aby zachęcić do uruchomienia Uber One, platforma oferuje darmowy pierwszy miesiąc korzystania z subskrypcji.
"Dla osób aktywnie korzystających z Uber Eats, abonament staje się nie tylko źródłem wygody, ale także znaczących oszczędności. Polska to dwudziesty kraj, w którym wprowadziliśmy tę usługę, dzięki czemu mogliśmy korzystać z doświadczenia z różnych regionów na całym świecie. Wierzymy, że Uber One zostanie przyjęte w Polsce tak samo entuzjastycznie jak na pozostałych rynkach" - powiedział Michał Dubisz, general manager Uber Eats w Polsce.
Subskrypcja Uber One dostępna jest we wszystkich 50 lokalizacjach, w których funkcjonuje platforma Uber Eats w Polsce.
*Uber One funkcjonuje w Portugalii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Meksyku, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Republice Południowej Afryki, Australii, Nowej Zelandii, Chile, Tajwanie, Japonii, Kostaryce, Peru, Kolumbii, Brazylii, Sri Lance i Hiszpanii
O Uber Eats
Uber Eats to usługa, która pozwala na wygodne i intuicyjne zamawianie jedzenia z wybranych restauracji w dostawie, za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej na smartfony lub poprzez stronę internetową. Uber Eats działa w Polsce już od sześciu lat. Na naszym rynku aplikacja zadebiutowała w lutym 2017 r. w Warszawie, rozpoczynając współpracę ze 150 partnerami restauracyjnymi. Od tego czasu ich liczba wzrosła do blisko 8000 restauracji dostępnych obecnie w aplikacji w ponad 50 miastach w Polsce: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Toruń, Rzeszów, Bydgoszcz, Białystok, Lublin, Szczecin, Częstochowa, Kielce, Radom, Olsztyn, Zielona Góra, Opole, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Płock, Włocławek, Koszalin, Kalisz, Legnica, Łomża, Jelenia Góra, Ełk, Lubin, Siedlce, Słupsk, Leszno, Stalowa Wola, Suwałki, Mielec, Zamość, Gliwice, Zabrze, Sosnowiec, Chorzów, Bielsko-Biała, Dąbrowa Górnicza, Tychy, Ruda-Śląska, Bytom, Żory, Tarnowskie Góry, Mysłowice, Tarnów, Nowy Sącz, Pabianice, Piotrków Trybunalski.
Źródło informacji: Uber Eats