YouTube najszybciej rozwijającą się marką w sieci
W ciągu pół roku liczba użytkowników YouTube wzrosła czterokrotnie. Była to najszybciej rozwijająca się strona spośród 25 internetowych marek.
W pierwszych 6 miesiącach 2006 roku liczba użytkowników YouTube wzrosła o 297 procent. Zanotowano 4 – krotny wzrost z 4, 9 mln użytkowników do 19, 6 mln. Od stycznia do czerwca 2006 znacząco zwiększyła się także liczba wejść na strone - z 117, 6 mln do 724, 0 mln (a więc ponad 6 - krotnie). Ponadto, średni czas spędzany na śledzenie strony wzrósł z 17 do blisko 28 minut.
Jednego dnia, 16 lipca, liczba odwiedzających wzrosła z 7, 3 mln (w poprzedni weekend) do aż 12, 8 mln. Głównym powodem tak ogromnej popularności YouTube stał się filmik z Mundialu z legendarnym Zidane w roli głównej (a nawet „głownej”) Zidane headbutt (video zostało obejrzane 2,65 mln razy).
Według Nielsen/NetRatings (reports) 20 procent użytkowników to mężczyźni. Natomiast prawie półtorakrotnie większą popularnością niż u dorosłych, YouTube cieszy się wśród nastolatków w przedziale wiekowym 12 – 17 lat.