'Wyobraź sobie, że jesteś produktem. Produktem, który chcemy opakować'
W ten sposób Cropp Town rozpoczął w połowie września swoją nową kontrowersyjną kampanię.
05.10.2005 09:07
Pierwszy etap - do końca września - opierał się na kampanii teaserowej, właśnie pod hasłem 'Opakujemy 2 miliony Polaków'.
Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano stronę internetową http://www.fabrykaopakowan.pl/, na której umieszczono forum dla ludzi próbujących odszyfrować akcję.
Kampania teaserowa swoim zasięgiem objęła największe miasta w Polsce. Do komunikacji wykorzystano radio (sieć ESKA, Radiostacja, radio BIS, stacje lokalne), prasę (prasa ogólnopolska i młodzieżowe magazyny), a także sieć Multikino gdzie emitowane były specjalnie przygotowane spoty. Informację o pakowaniu
można było znaleźć także w odpowiednio wyselekcjonowanych klubach w Polsce.
Szeroko zakrojone były działania BTL - na ulicach wielu polskich miast można było zobaczyć i usłyszeć ekipy fabryczne
- odpowiednio przebrani promotorzy mieli zaciekawić ludzi i zrobić dużo hałasu
.
Grupa docelowa kampanii to "niegrzeczni i zbuntowani" od 13-tego do 22-go roku życia.
W II etapie, który będzie trwał do końca października, wykorzystano podobne media jak przy kampanii teaserowej, wzmocnione działaniami outdoorowymi i nasileniem przekazu w radiu i prasie, a także w samych punktach sprzedaży poprzez wewnętrzną telewizję TV CROPP i specjalną fabryczną edycję Magazynu Miasta Ciuchów
Dużą uwagę przywiązano również do specjalnego wyglądu sprzedawców i sklepów Cropp Town, które zamieniły się w swoiste fabryki opakowań
. Stworzono nawet specjalne opakowania, w które pakowane są ciuchy z Cropp Town.
Zmienił się także serwis internetowy http://www.cropptown.pl/. Serwis jest pełen gadżetów elektronicznych, filmów, animacji i innych, których w miarę trwania kampanii będzie przybywało. Już w tej chwili serwis cropptown.pl to co miesiąc ponad 130 tysięcy Użytkowników.
Rozesłany został także mailing do ponad 100.000 Klientów Cropp Town, a także mailing do użytkowników portalu http://www.interia.pl/.
Cała kampania powstała przy udziale osób na stałe związanych z marką Cropp.
Pomysłodawcą kampanii jest Czarek Zieliński. Przy realizacji kampanii brała udział cała ekipa kreatywno-organizacyjna Cropp.