RegionalneWrocławWrocław. Wielki sukces akcji #DzienSzpilek. Zebrano kilkukrotnie więcej pieniędzy niż rok temu

Wrocław. Wielki sukces akcji #DzienSzpilek. Zebrano kilkukrotnie więcej pieniędzy niż rok temu

Akcja #DzienSzpilek mająca na celu zebranie pieniędzy dla wrocławskiego Przylądka Nadziei zakończyła się wielkim sukcesem. 22 września internet został opanowany przez zdjęcia butów na obcasie w różnych okolicznościach i stylizacjach. Firma Moliera 2 już ogłosiła, że zebrano rekordową kwotę.

Wrocław. Wielki sukces akcji #DzienSzpilek. Zebrano kilkukrotnie więcej pieniędzy niż rok temu
Wrocław. Wielki sukces akcji #DzienSzpilek. Zebrano kilkukrotnie więcej pieniędzy niż rok temu
Źródło zdjęć: © Przylądek Nadziei
Katarzyna Łapczyńska

01.10.2020 | aktual.: 01.03.2022 14:03

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Akcja okazała się wielkim sukcesem, ponieważ przekonała ludzi prostotą. Aby pomóc, wystarczyło wrzucić do sieci zdjęcie w szpilkach lub po prostu przedstawiające buty na wysokim obcasie oraz odpowiednio je otagować. Za każdą fotografię Moliera 2 zobowiązała się zapłacić 2 zł wrocławskiemu Przylądkowi Nadziei.

Wrocław. Wielki sukces akcji #DzienSzpilek. Zebrano kilkukrotnie więcej pieniędzy niż rok temu

Mimo, że oficjalnych wyników jeszcze nie ma, już wiadomo, że padł rekord. "Wiemy, że przeznaczymy kilkakrotnie więcej pieniędzy niż w zeszłym roku" - poinformowała firma. Ostateczna kwota zostanie ogłoszona 5 października 2020 roku.

#DzienSzpilek porwał do zabawy dziesiątki tysięcy Polaków. Zdjęcia publikowały nie tylko kobiety. W zabawę włączyli się także mężczyźni, niektóre osoby stylizowały również koty czy psy. Każda kolejna fotografia zachęcała do działania nowych ludzi. Dzięki temu akcja zakończyła się wielkim sukcesem. Wywołała mobilizacje społeczną.

Firma Moliera 2 poinformowała, że wiele osób zdecydowało się wesprzeć w inny sposób. "Każdy ma prawo do wypowiedzi i interpretacji. Szanujemy to. Byli wśród Was też tacy, którzy uznali, że wolą sami wpłacić pieniądze na rzecz wybranej organizacji niż wrzucać zdjęcia. To dla nas ogromny sukces, ponieważ oznacza to, że udało nam się skupić uwagę tysiące osób nie tylko wokół zaangażowania społecznego, ale także przekuć ją w czyny" - czytamy na oficjalnym profilu firmy na Facebooku.

A pomoc jest potrzebna. Nie tylko w Przylądku Nadziei. Pomagać warto cały rok. Podopieczni placówki oraz podobnych ośrodków bardzo jej potrzebują.

Komentarze (0)