Wrocław. Bezpłatny kurier dowiezie posiłki, zakupy prosto do skrytki. Nowości w czasach COVID-19
Koronawirus wymusza na centrach handlowych testowanie nowych rozwiązań, aby nie stracić klientów. Aleja Bielany we Wrocławiu właśnie wprowadziła możliwość skorzystania z bezpłatnego kuriera, który dowiezie klientom posiłek, a także zamówienia towarów z dostawą do skrytki znajdującej się w centralnym miejscu kompleksu.
Pomysły wdrażane przez Aleję Bielany to odpowiedź na wyzwania, z jakimi mierzą się centra handlowe, ich najemcy i sami klienci. Wdrażając w życie wartości, jakimi kieruje się na co dzień Ingka Centres, właściciel wrocławskiego centrum handlowego, takie jak prostota, nieszablonowe myślenie, czy poczucie wspólnoty, Aleja Bielany odpowiada na zapotrzebowania ludzi, nie tylko w okresie normalnego funkcjonowania, ale przede wszystkim w trudnych czasach.
Jednym z takich pomysłów było uruchomienie w listopadzie 2020 roku możliwości bezpłatnego dowozu posiłków, zamawianych u najemców strefy gastronomicznej Alei Bielany. Cały proces został uproszczony do minimum: klient zamawia wybrane dania telefonicznie i opłaca za pomocą aplikacji BLIK, a kurier dostarcza je bez dodatkowych opłat.
Wrocław. Bezpłatny kurier dowiezie posiłki, zakupy prosto do skrytki. Nowości w czasach COVID-19
- Od startu usługi w listopadzie odnotowaliśmy ponad 1000 zamówień, a ich liczba dzienna stale rośnie. W tym trudnym czasie każdym pomysłem staramy się wspierać naszych najemców, a jednocześnie zapewnić dostępność usług naszym klientom - powiedziała Ewa Kolondra, dyrektor centrum handlowego Aleja Bielany.
Innym rozwiązaniem w odpowiedzi na panujące ograniczenia w handlu stosowanym od grudnia na terenie Alei Bielany jest możliwość odbioru zakupów w skrytkach. To zamykane szafki podobne do paczkomatów, dzięki którym najemcy mogą bezpiecznie i nieodpłatne przekazać zakupy klientom bez względu na porę dnia.
- Zainspirowani rozwiązaniami "pick and collect", zaproponowaliśmy klientom kolejne udogodnienie, jakim jest skrytka Alei Bielany. Umożliwia ono bezkontaktowe zakupy, jest bezpieczna i szybka, a sam automat został umieszczony w centralnym punkcie naszego centrum handlowego, umożliwiając bezproblemowe jego odnalezienie przez klientów - powiedziała Ewa Kolondra.
- Pandemia w sposób istotny przyspieszyła nowatorskie rozwiązania, a my stale podążamy za zmianami rynku oraz oczekiwaniami naszych klientów i najemców. Wierzymy, że dzięki temu jesteśmy w stanie choć w pewnym stopniu niwelować trudności związane z obowiązującymi ograniczeniami - dodała Ewa Kolondra.