RegionalneWrocławMarketing postpandemii. Nowy kierunek studiów powstały

Marketing postpandemii. Nowy kierunek studiów powstały

Ruszyły zapisy na nowy kierunek studiów na Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Marketing postpandemii to wspólna inicjatywa ZOO Wrocław oraz DSW. Pomysłodawczynią kierunku i opiekunką jest Agnieszka Korzeniowska, dyrektor ds. marketingu wrocławskiego ogrodu zoologicznego.

Marketing postpandemii. Nowy kierunek studiów powstały Dostawca: PAP/EPA.
Marketing postpandemii. Nowy kierunek studiów powstały Dostawca: PAP/EPA.
Źródło zdjęć: © PAP | PAP/EPA/SEM VAN DER WAL
Katarzyna Łapczyńska

17.04.2021 | aktual.: 06.03.2024 20:46

ZOO Wrocław i Dolnośląską Szkoła Wyższa stworzyły nowy kierunek studiów podyplomowych. Łączy on wiedzę z zakresu marketingu i przyrody. To wspólna inicjatywa wrocławskiego ogrodu zoologicznego oraz DSW. Zapisy na studia już się rozpoczęły. 

Marketing postpandemii. Nowy kierunek studiów powstały

Pomysłodawczynią kierunku i opiekunką jest Agnieszka Korzeniowska, dyrektor ds. marketingu ZOO Wrocław, które zostało partnerem DSW. - Od miesięcy rozmawiam z biznesem, aby zachęcić do wspierania ratowania ginących gatunków. Firmy chcą budować swoją konkurencyjność na odpowiedzialnym i zrównoważonym marketingu, ale często nie mają skąd czerpać rzetelnej i łatwo przyswajalnej wiedzy o stanie środowiska. Biznes potrzebuje fachowców, bo pandemia zmieniła marketing i ta ewolucja będzie się dalej działa - wyjaśnia Agnieszka Korzeniowska w rozmowie z wroclaw.pl.

Dolnośląska Szkoła Wyższa deklaruje, że na bieżąco odpowiada na potrzeby współczesnego świata i adoptuje ofertę do aktualnych wymagań.

- Zauważyliśmy jednak, że nadal brakuje specjalistów, którzy mają wiedzę nie tylko na temat samego marketingu, ale także i o otaczającym nas świecie, przyrodzie, o którą bez wątpienia powinniśmy dbać wszyscy, także jako firmy. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z ZOO Wrocław - dodaje Agnieszka Zagrobelna, kierownik działu marketingu DSW.

Sytuacja pandemiczną zmienia nie tylko ludzi, ale również biznes. Firmom zależy nie tylko na rozpoznawalności, ale także na budowaniu wartości. Program "marketingu postpandemii" obejmuje 182 godziny zajęć online.

Wśród wykładowców znaleźli się m.in. Radosław Ratajszczak, prezes wrocławskiego ZOO oraz dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz dyrektor marketingu w Payeye. 

Źródło artykułu:wroclaw.wp.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)