'Więcej Peugeot w Peugeot'
3 października ruszyła kampania „Więcej Peugeot w Peugeot” przygotowana przez Euro RSCG Warsaw.
Celem kampanii jest zachęcenie do odwiedzenia salonów i zapoznania się z nową promocją, w której klienci mają możliwość komponowania własnych ofert w ramach ustalonych kwot.
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała dwie 20. sekundowe reklamy telewizyjne prezentujące maksymalną korzyść finansową możliwą do uzyskania w promocji oraz modele 206 i 307 z cenami „już od...”. Filmy zostały przygotowane w oparciu o francuską kampanię reklamową. Pomysł kreatywny opiera się na humorystycznej historyjce koncesjonerów Peugeot, którzy przyznają, że szturm klientów na salon jest rezultatem zbyt atrakcyjnej oferty cenowej. Kampania telewizyjna potrwa do 16 października i będzie emitowana w TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TVN7.
Spot radiowy ma również charakter humorystyczny. Ucieszony nową ofertą Peugeot klient nie może się zdecydować, która z okazji jest dla niego bardziej korzystna. Kampania radiowa będzie obecna od 3 do 8 października w Radiu Zet, RMF FM, Programie III i rozgłośniach regionalnych. W prasie ogólnopolskiej pojawiła się reklama modeli osobowych z nowym Peugeot 307 jako głównym bohaterem. Kampania prasowa zostanie zaprezentowana w Gazecie Wyborczej, Polityce, Fakcie, Forum, Rzeczpospolitej. W prasie kampania potrwa do 11 października.
Planowaniem i zakupem mediów zajęły się dom mediowy Initiative Warszawa.