RegionalneWarszawaZnikną reklamy z bilboardów Tramwajów Warszawskich

Znikną reklamy z bilboardów Tramwajów Warszawskich

"Decyzja nie odbije się na cenach biletów"

Znikną reklamy z bilboardów Tramwajów Warszawskich

Wojciech Bartelski, wiceprezes Tramwajów Warszawskich (były burmistrz Śródmieścia) poinformował, że wydał polecenie rozwiązania umów z reklamodawcami, którzy wieszają banery na tablicach podlegających spółce. Takich tablic jest około 20.

Reklamy mają zniknąć jeszcze w tym roku. Tramwaje Warszawskie stracą przez tę decyzję ok. 100 tys. zł rocznie, jednak Bartelski zaznacza, że robi to , by z reklamami walczyć. - Trzeba z tym walczyć i dawać przykład, a najlepiej jest robić to, gdy zacznie się od siebie - mówi były burmistrz Śródmieścia. Bartelski dodaje, że ubytek wpływów nie odbije się na cenach biletów.

Spółka Tramwaje Warszawskie powstała 1 marca 1994 w wyniku podziału majątku Miejskich Zakładów Komunikacyjnych jako zakład budżetowy m. st. Warszawy.


Obraz
reklamyreklamatramwaj
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)