Znikną reklamy z bilboardów Tramwajów Warszawskich
"Decyzja nie odbije się na cenach biletów"
Wojciech Bartelski, wiceprezes Tramwajów Warszawskich (były burmistrz Śródmieścia) poinformował, że wydał polecenie rozwiązania umów z reklamodawcami, którzy wieszają banery na tablicach podlegających spółce. Takich tablic jest około 20.
Reklamy mają zniknąć jeszcze w tym roku. Tramwaje Warszawskie stracą przez tę decyzję ok. 100 tys. zł rocznie, jednak Bartelski zaznacza, że robi to , by z reklamami walczyć. - Trzeba z tym walczyć i dawać przykład, a najlepiej jest robić to, gdy zacznie się od siebie - mówi były burmistrz Śródmieścia. Bartelski dodaje, że ubytek wpływów nie odbije się na cenach biletów.
Spółka Tramwaje Warszawskie powstała 1 marca 1994 w wyniku podziału majątku Miejskich Zakładów Komunikacyjnych jako zakład budżetowy m. st. Warszawy.
Przeczytajcie też: Nowy tramwaj typu 134N Jazz już w Warszawie [ZDJĘCIA]