Za darmo: Fotografia kreacyjna w reklamie
Spotkanie z Tomkiem Albinem 29 listopada!
19.11.2012 08:35
Akademia Fotografii i Empikfoto.pl zapraszają do udziału w bezpłatnych warsztatach na temat fotografii kreacyjnej w reklamie z Tomkiem Albinem - wykładowcą Akademii Fotografii. Gdzie leży granica pomiędzy rzemiosłem a artyzmem. Na ile fotograf reklamowy może pozwolić sobie na dowolność interpretacji. Jaki wpływ na karierę mają projekty autorskie oraz promocja. Jak wygląda dzień z pracy fotografa reklamowego gdy nie fotografuje. Czy jest to praca dla indywidualistów.
"Zapraszamy do przesyłania własnych zdjęć, które będzie można skonfrontować ze spojrzeniem profesjonalisty. Zdjęcia można przesyłać na adres warszawa@akademiafotografii.pl w tytule wpisując KREACJA. Wybrane fotografie zostaną poddane analizie i posłużą jako przykład podczas wykładu."
Tomek Albin
Rocznik 1981. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Specjalizuje się w fotografii reklamowej, krajobrazowej, nocnej, martwej naturze. Jego prace otrzymały wiele międzynarodowych nagród, m.in. Still Life Selected Views 2008 i 2009; wspólnie z agencją Saatchi & Saatchi: KTR - srebro za kampanię ZSRR w 2010, KTR – srebro i brąz za kampanię Makatka w 2009 r., Epica - brąz, KTR - złoto w 2008 za projekty Ariel Color i Ariel White. Reprezentowany przez agencję Shootme Photographers & Production. Realizował kampanie reklamowe m.in. dla: Audi, Volvo, Mercedes, Renault, Toyota, General Motors, Netia, Bank Millenium, PKO SA, Playboy, Cadbury Wedel, Procter&Gamble, Braun, Gillette. W 2011 wystawiał swoją autobiograficzną serię fotografii krajobrazu Auto Fire w trzech galeriach w Polsce: Rondo Sztuki w Katowicach, DAP w Warszawie, i słynna Pauza w Krakowie. Ponad to od kilku lat współpracuje ze specjalistami od technologii CGI tworząc jedne ze swoich najbardziej znanych fotografii, np. Syrena Sport. Wykłada na
Akademii Fotografii w Warszawie i Krakowie.