XVI Świąteczny Koncert SGH. Studenci szukają sponsorów wydarzenia
Świąteczny Koncert SGH powstał 15 lat temu z inicjatywy studentów Głównej Szkoły Handlowej w Warszawie. Jest największym i najbardziej rozpoznawalnym koncertem charytatywnym organizowanym przez studentów w Polsce. W tym roku wspierają Stowarzyszenie Animo.
Koncert Świąteczny SGH co roku przyciąga około 2 500 gości. Przez 15 lat organizacji wydarzenia w sumie zebrano ponad 400 000 złotych, które zostały przekazane m.in. Fundacji "Mam Marzenie", Fundacji Ewy Błaszczyk "AKogo?" czy "Rak’n’Roll". Organizatorem wydarzenia jest organizacja studencka MAGIEL, która na co dzień wydaje czasopismo dla Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Znajdują się w nim nie tylko informacje z życia uczelni, ale także działy poświęcone kulturze oraz ciekawe wywiady z politykami, praktykami biznesu czy osobowościami niezwiązanymi ściśle z tematyką ekonomiczno-gospodarczą. W tym roku zdecydowali się na wspieranie Stowarzyszenia Animo, które powstało, aby pomóc osobom doświadczającym zaburzeń psychicznych, w szczególności lękowych.
Głównym wydarzeniem jest koncert, podczas którego goście mogą wziąć udział w zbiórkach pieniędzy, licytacjach kolacji z gwiazdami oraz aukcjach przedmiotów przekazanych przez znane osoby i instytucje, m.in. Depeche Mode, Tour de Pologne czy Kamila Stocha. W tegorocznej edycji ekipa Koncertu idzie jednak krok dalej i organizuje dodatkowy tydzień z Fundacją, w trakcie którego uczestnicy będą mogli lepiej poznać zakres działania Stowarzyszenia Animo poprzez warsztaty edukacyjne dotyczące tematów zdrowia psychicznego.
Całe wydarzenie nie mogłoby się odbyć bez wsparcia finansowego firm i znanych osób. Dzięki hojności i licznemu wsparciu wydarzenie osiąga imponujące wyniki, a organizacja studencka MAGIEL rozszerza sukcesywnie swoje działania, aby nieść pomoc jeszcze dalej. W zamian za pomoc finansową oferują szeroko pojętą promocję firmy podczas wydarzenia. Przyczynia się to do budowania wizerunku firmy jako społecznie odpowiedzialnej i buduje świadomość marki w środowisku akademickim.
Zainteresowane firmy zapraszamy do kontaktu z główną koordynatorką ds. corporate partnership, Aleksandrą Kalicińską, pod adresem mailowym aleksandra.kalicinska@swiatecznie.org lub pod numerem telefonu 500 765 650.
WP Wiadomości na: