Warszawiacy kochają się w Wiśle!
Ze statków i promów skorzystało w tym sezonie już ponad 56 tysięcy osób!
To aż o 83 procent więcej niż w roku ubiegłym. Od maja do 8 lipca ze statków i promów kursujących w ramach Warszawskich Linii Turystycznych skorzystało już ponad 56 tysięcy osób.
Obecnie oferta linii jest jeszcze większa - na Starówkę wrócił konny omnibus a Nowodwory i Łomianki połączył prom Wilga. na świetny wynik wpływa ma zapewne znakomita pogoda, jednak trzeba pochawliś też intensywną kampanię promocyjną. Od 23 kwietnia informacje o WLT docierają do mieszkańców stolicy i turystów za pośrednictwem spotów, specjalnej zakładki na stronie ZTM (dostępnej w trzech dodatkowych wersjach językowych), profilu na Facebooku, partnerów medialnych i hostess, które co weekend rozdają ulotki na rynku Starego Miasta. Materiały promocyjne WLT można znaleźć w kilkudziesięciu warszawskich hotelach, teatrach, POP-ach, punktach informacyjnych Stołecznego Biura Turystyki. Dodatkowo plakaty są eksponowane w autobusach, tramwajach i metrze. Cała oferta to tramwaj wodny, rejs nad zalew Zegrzyński, konny omnibus oraz promy.
Warszawskie Linie Turystycznyczne będą działały do końca wakacji.