RegionalneWarszawaRozszerzenie oferty "biletu przez komórkę"

Rozszerzenie oferty "biletu przez komórkę"

Teraz, przez SkyCash można kupić także bilet jednorazowy. Sporym udogodnieniem jest możliwość zakupu również większej liczby biletów

Rozszerzenie oferty "biletu przez komórkę"

03.12.2012 12:37

Dotychczas w systemie SkyCash można było kupować jedynie bilety czasowe (20-, 40-, 60-minutowe) oraz krótkookresowe (dobowe i 3-dniowe). Obecnie za pośrednictwem telefonu można nabyć także bilet jednorazowy. 1 grudnia w aplikacji pojawiła się również opcja, która umożliwia pasażerom zakup dowolnej liczby biletów, tego samego rodzaju i typu. Jest to spore ułatwienie - przez komórkę można kupić bilet dla całej rodziny lub dla wszystkich podróżujących znajomych.

Korzystanie z usługi SkyCash jest bardzo proste. Najpierw należy pobrać specjalną aplikację operatora, zarejestrować się w systemie i zasilić konto (za pomocą przelewu bankowego lub z innego konta w systemie SkyCash). W przypadku braku środków można również skorzystać ze specjalnej usługi Premium SMS. Ze względu na czas trwania rejestracji (ok. 4 minut) i doładowania konta, operacje te należy przeprowadzić wcześniej.

Bilet należy kupić niezwłocznie po wejściu do pojazdu komunikacji miejskiej lub strefy biletowej metra. Warto pamiętać, że czas realizacji tego typu transakcji jest uzależniony od zasięgu oraz szybkości działania sieci telefonii komórkowej.

Podczas kontroli pasażer zobowiązany jest do pokazania kontrolerowi ekranu aplikacji SkyCash z wyświetlonym numerem kontrolnym biletu.

.................................................................................................................................................................

Warszawa jest jednym z nielicznych miast w Polsce, w których pasażerowie mogą wybierać pomiędzy trzema różnymi systemami zakupu biletów przez komórkę. Pierwsza tego typu usługa, przy współpracy z systemem płatności elektronicznych mPay oraz bankiem Citi Handlowy została uruchomiona 8 grudnia 2008 roku. Drugi operator – SkyCash, pojawił się w stolicy 14 lutego 2011 roku, a trzeci – moBILET 6 września 2011 roku.

Największym powodzeniem cieszą się bilety czasowe. Miesięcznie za pomocą tego mobilnego kanału sprzedaje się średnio prawie 50 tys. biletów.

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)