Prace nad budową * nowej limuzyny warszawa* są na zaawansowanym etapie. Budowa nadwozia ma się zakończyć w ciągu najbliższych 3 tygodni. "Aktualnie kończymy tworzyć jego formy negatywowe, w których powstaną gotowe elementy auta a następnie zostaną przykręcone do ramy pojazdu" - zapowiada Michał Koziołek, pomysłodawca projektu.
Zobacz więcej: Tak wygląda nowa limuzyna warszawa (ZDJĘCIA)
W minionym tygodniu rozpoczęły się prace nad wyglądem wnętrza pojazdu. Jak powiedział Michał Koziołek, musi być ono nie tylko nowoczesne, ale też klasyczne, luksusowe i ponadczasowe.
Dzisiaj przedstawiamy koncepcję wnętrza samochodu , która mocno nawiązuje kilkoma cechami do wnętrza starej warszawy 223. Mocne nawiązania widać w ustawieniu centralnie dwóch zegarów, licznika za kierownicą, kształcie deski i kilku innych elementach - opisuje Koziołek w rozmowie z portalem dziennik.pl.
*Budowa wnętrza pojazdu potrwa minimum 6 miesięcy. *W tym samym czasie potrwają prace nad detalami auta: kształtem grilla, chromowanych elementów metalowych wewnętrznych i zewnętrznych, a także elementów takich jak zawiasy mocowania drzwi.
Nowa warszawa nie będzie produktem masowym. Na początku lipca ubiegłego roku Michał Koziołek w rozmowie z dziennik.pl przyznał, że jako grupa pasjonatów są w stanie budować do* 3 aut rocznie, a docelowo chcą stworzyć 11 sztuk. *
W tworzeniu projektu Michałem Koziołkiem uczestniczą: Michał Puchalski i Adam Mally, studenci Wrocławskiej Architektury oraz Łukasz Myszyński z Wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych. Za modelowanie i rendering odpowiada Jacek Śniadecki. Dawid Ozga stworzył grafiki komputerowe. Projekt wspiera Zbigniew Żelazny. Auto powstaje przy współpracy z About-S.
Więcej informacji: facebook.com/NewWarsaw
Czytaj również: Warszawa w Warszawie