LOT partnerem międzynarodowej kampanii na rzecz walki z rakiem piersi
To już kolejny rok, w którym nasz narodowy przewoźnik wspiera globalną akcję Estee Lauder.
Tegoroczna edycja została zainaugurowana spotkaniem w restauracji Belvedere w Warszawie, którego gośćmi byli zarówno partnerzy jak i wybitni specjaliści w dziedzinie profilaktyki antynowotworowej. Już w październiku stewardessy i stewardzi LOT-u umieszczą na klapach swoich mundurów charakterystyczne różowe wstążki. Na pokładach samolotów polskiego przewoźnika pojawią się też zapowiedzi akcji , uświadamiające jak istotna jest profilaktyka antynowotworowa. Kampania odbywa się pod hasłem „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę”.
„Dzięki LOTowi misja kampanii po raz kolejny dotrze do tysięcy ludzi w ponad 40 destynacjach, do których latamy, nie tylko w Europie, ale także w Ameryce Północnej i Azji. Z zaangażowaniem wspieramy wszelkie przedsięwzięcia promujące postawy prozdrowotne, bo jako linia lotnicza doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla każdego z nas jest bezpieczeństwo i zdrowie. Od lat z dumą nosimy więc różowe wstążki, aktywnie angażujemy się w kampanię Estee Lauder i zachęcamy naszych pracowników i pasażerów do profilaktyki antynowotworowej, w tym raka piersi” – mówi Adrian Kubicki, Pełniący Obowiązki Rzecznika Prasowego Polskich Linii Lotniczych LOT .
Październik obchodzony jest na całym świecie jako miesiąc walki z rakiem . Organizatorem tej międzynarodowej kampanii jest firma Estee Lauder Companies.
Przeczytajcie też: Prace przy odbudowie mostu Łazienkowskiego idą pełną parą