RegionalneWarszawaE.ON Polska zajmie miejsce innogy Polska. Zyskają klienci i środowisko

E.ON Polska zajmie miejsce innogy Polska. Zyskają klienci i środowisko

Wszystkie dotychczasowe umowy sprzedaży energii pozostają ważne, a ich warunki nie zmieniają się – to wiadomość dla klientów spółki innogy Polska, która od grudnia funkcjonować będzie pod nazwą E.ON Polska. Na tym rebrandingu zyskają przede wszystkim odbiorcy, dla których poszerzony zostanie pakiet usług.

E.ON Polska zajmie miejsce innogy Polska. Zyskają klienci i środowisko
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Dlaczego innogy Polska zmienia nazwę na E.ON Polska? Ponieważ jest to naturalny etap procesu integracji, który rozpoczął się w 2019 roku. To wtedy właśnie europejski koncern E.ON przejął aktywa innogy od RWE (Reńsko-Westfalskiego Zakładu Energetycznego).

– Dołączyliśmy do jednej z największych grup energetycznych w Europie, zyskując dodatkowy dostęp do technologii i poszerzonego portfolio produktów. Działalność naszej firmy w Polsce pozostaje bez zmian, a integracja nie ma wpływu na zakres i zasady realizacji umów z klientami – mówi Andrzej Modzelewski, Prezes innogy Polska z Grupy E.ON.

Zmiana nazwy i identyfikacji na E.ON dotyczyć będzie nie tylko dostawcy w Warszawie. Nazwę zmieni także stołeczny dystrybutor na Stoen Operator.

Logo E.ON pod koniec roku będzie już widniało na wszystkich budynkach firmy i punktach obsługi.

Obraz
© materiały partnera

Umowy pozostają bez zmian

Rebranding dotyczyć będzie przede wszystkim wizualnej strony firmy. Zmieni się nazwa, szata graficzna materiałów firmowych oraz logotyp, pojawi się nowa strona internetowa, a portal "Moje innogy" zostanie zastąpiony przez "Mój E.ON".

Zmiana nie przyniesie też zmian w umowach z klientami. Nadal obowiązywać będą te dotychczasowe. Nie zmienią się nawet numery kont i dane rozliczeniowe, adresy biur obsługi klienta i kontakty telefoniczne.

Klienci, by stać się odbiorcami E.ON Polska, nie muszą podejmować żadnych kroków ze swojej strony.

To dostawca zajmie się wszystkimi formalnościami. Zresztą pierwsze informacje – za pośrednictwem e-maila lub tradycyjnej poczty – trafiają do klientów już od września.

Klienci E.ON nie będą również proszeni o zmianę haseł, potwierdzenie danych czy podpisanie dodatkowych aneksów lub dokumentów. Jeśli ktokolwiek pojawi się z taką propozycją najlepiej zachować czujność i upewnić się czy nie mamy do czynienia z próbą oszustwa. Na infolinii innogy można zweryfikować tożsamość przedstawiciela.

MY może więcej

Grupa E.ON to jeden z liderów pośród europejskich koncernów energetycznych. Obsługuje około 53 milionów klientów na 15 rynkach Starego Kontynentu. Zatrudnia łącznie ponad 78 tysięcy osób, w tym 3500 w spółkach znajdujących się w Polsce. Skupia największych operatorów dystrybucji energii elektrycznej i gazu ziemnego w Europie.

Jak twierdzi E.ON – wspólne działania mają lepszą moc sprawczą. Dzisiaj jest to tym ważniejsze, że stoimy przed wielkim zagrożeniem klimatycznym i środowiskowym. Stąd przesłanie: Gdy łączymy nasze siły i działaMY razem – każda, nawet najmniejsza inicjatywa ma znaczenie i przybliża nas do wielkich zmian. Przekonanie to przekute zostało w hasło przewodnie: MY może więcej.

Do hasła tego nawiązuje kampania informacyjna PoznajMY się, w której zobaczymy inspirujące historie trójki bohaterów podejmujących działania proekologiczne w swoich społecznościach i korzystających jednocześnie z rozwiązań dostępnych w innogy, a za chwilę w E.ON. Akcja ma na celu przybliżenie nowej marki.

E.ON Manifesto - WE has no limits

Więcej usług dla klienta

Pełne połączenie innogy z Grupą E.ON zapewni klientom indywidualnym i biznesowym większy wybór usług. Jakich? Począwszy od energii elektrycznej, gazu ziemnego, a skończywszy na produktach okołoenergetycznych przeznaczonych dla różnych klientów.

W grupie trzon biznesu związanego z odnawialnymi źródłami energii stanowi spółka E.ON Foton. Czym się zajmuje? Dostarczaniem klientom indywidualnym rozwiązań związanych z fotowoltaiką oraz produktów komplementarnych, takich jak pompy ciepła i magazyny energii.

Grupa nie zapomni także o klientach biznesowych. Wspomniana oferta będzie także rozwijana z myślą o klientach korporacyjnych z uwagi na duże zainteresowanie nowoczesnymi produktami.

By środowisko naturalne było czystsze

Grupa E.ON zamierza koncentrować się nie tylko na niskoemisyjnym wytwarzaniu energii i jej efektywnej dystrybucji. Jak zapewnia – chce umożliwić ludziom w całej Europie zjednoczenie się w ramach społeczności, by stworzyć ekologiczne, czystsze i bardziej zrównoważone otoczenie.

– Europa stoi przed historycznym wyzwaniem, do 2050 roku ma się stać neutralna klimatycznie, dlatego nasze motto to: "MY może więcej". Chcemy działać na rzecz neutralności klimatycznej razem z naszymi klientami, ze społecznością lokalną. Będziemy w Polsce inwestować w rozproszone źródła produkcji energii, ciepła i chłodu oraz digitalizować procesy – wyjaśnia Andrzej Modzelewski, Prezes innogy Polska.

Oczywiście Grupa E.ON planuje także inwestycje w nowoczesną infrastrukturę energetyczną w Polsce. Będą to prace związane z usprawnianiem sieci, jej unowocześnianiem i obniżaniem śladu węglowego. Priorytetowe obszary działań to automatyzacja sieci i inteligentne opomiarowanie.

Poza tym, jednym z głównych celów, jakie stawia sobie Grupa, jest cyfryzacja usług. Oprócz poszerzania funkcjonalności portalu "Mój E.ON" firma planuje w proces ten włączyć kolejne obszary usług.

Źródło artykułu:money.pl
e.oninnogyenergia
Wybrane dla Ciebie