E.ON Polska zajmie miejsce innogy Polska. Zyskają klienci i środowisko
Wszystkie dotychczasowe umowy sprzedaży energii pozostają ważne, a ich warunki nie zmieniają się – to wiadomość dla klientów spółki innogy Polska, która od grudnia funkcjonować będzie pod nazwą E.ON Polska. Na tym rebrandingu zyskają przede wszystkim odbiorcy, dla których poszerzony zostanie pakiet usług.
14.10.2021 12:17
Dlaczego innogy Polska zmienia nazwę na E.ON Polska? Ponieważ jest to naturalny etap procesu integracji, który rozpoczął się w 2019 roku. To wtedy właśnie europejski koncern E.ON przejął aktywa innogy od RWE (Reńsko-Westfalskiego Zakładu Energetycznego).
– Dołączyliśmy do jednej z największych grup energetycznych w Europie, zyskując dodatkowy dostęp do technologii i poszerzonego portfolio produktów. Działalność naszej firmy w Polsce pozostaje bez zmian, a integracja nie ma wpływu na zakres i zasady realizacji umów z klientami – mówi Andrzej Modzelewski, Prezes innogy Polska z Grupy E.ON.
Zmiana nazwy i identyfikacji na E.ON dotyczyć będzie nie tylko dostawcy w Warszawie. Nazwę zmieni także stołeczny dystrybutor na Stoen Operator.
Logo E.ON pod koniec roku będzie już widniało na wszystkich budynkach firmy i punktach obsługi.
Umowy pozostają bez zmian
Rebranding dotyczyć będzie przede wszystkim wizualnej strony firmy. Zmieni się nazwa, szata graficzna materiałów firmowych oraz logotyp, pojawi się nowa strona internetowa, a portal "Moje innogy" zostanie zastąpiony przez "Mój E.ON".
Zmiana nie przyniesie też zmian w umowach z klientami. Nadal obowiązywać będą te dotychczasowe. Nie zmienią się nawet numery kont i dane rozliczeniowe, adresy biur obsługi klienta i kontakty telefoniczne.
Klienci, by stać się odbiorcami E.ON Polska, nie muszą podejmować żadnych kroków ze swojej strony.
To dostawca zajmie się wszystkimi formalnościami. Zresztą pierwsze informacje – za pośrednictwem e-maila lub tradycyjnej poczty – trafiają do klientów już od września.
Klienci E.ON nie będą również proszeni o zmianę haseł, potwierdzenie danych czy podpisanie dodatkowych aneksów lub dokumentów. Jeśli ktokolwiek pojawi się z taką propozycją najlepiej zachować czujność i upewnić się czy nie mamy do czynienia z próbą oszustwa. Na infolinii innogy można zweryfikować tożsamość przedstawiciela.
MY może więcej
Grupa E.ON to jeden z liderów pośród europejskich koncernów energetycznych. Obsługuje około 53 milionów klientów na 15 rynkach Starego Kontynentu. Zatrudnia łącznie ponad 78 tysięcy osób, w tym 3500 w spółkach znajdujących się w Polsce. Skupia największych operatorów dystrybucji energii elektrycznej i gazu ziemnego w Europie.
Jak twierdzi E.ON – wspólne działania mają lepszą moc sprawczą. Dzisiaj jest to tym ważniejsze, że stoimy przed wielkim zagrożeniem klimatycznym i środowiskowym. Stąd przesłanie: Gdy łączymy nasze siły i działaMY razem – każda, nawet najmniejsza inicjatywa ma znaczenie i przybliża nas do wielkich zmian. Przekonanie to przekute zostało w hasło przewodnie: MY może więcej.
Do hasła tego nawiązuje kampania informacyjna PoznajMY się, w której zobaczymy inspirujące historie trójki bohaterów podejmujących działania proekologiczne w swoich społecznościach i korzystających jednocześnie z rozwiązań dostępnych w innogy, a za chwilę w E.ON. Akcja ma na celu przybliżenie nowej marki.
E.ON Manifesto - WE has no limits
Więcej usług dla klienta
Pełne połączenie innogy z Grupą E.ON zapewni klientom indywidualnym i biznesowym większy wybór usług. Jakich? Począwszy od energii elektrycznej, gazu ziemnego, a skończywszy na produktach okołoenergetycznych przeznaczonych dla różnych klientów.
W grupie trzon biznesu związanego z odnawialnymi źródłami energii stanowi spółka E.ON Foton. Czym się zajmuje? Dostarczaniem klientom indywidualnym rozwiązań związanych z fotowoltaiką oraz produktów komplementarnych, takich jak pompy ciepła i magazyny energii.
Grupa nie zapomni także o klientach biznesowych. Wspomniana oferta będzie także rozwijana z myślą o klientach korporacyjnych z uwagi na duże zainteresowanie nowoczesnymi produktami.
By środowisko naturalne było czystsze
Grupa E.ON zamierza koncentrować się nie tylko na niskoemisyjnym wytwarzaniu energii i jej efektywnej dystrybucji. Jak zapewnia – chce umożliwić ludziom w całej Europie zjednoczenie się w ramach społeczności, by stworzyć ekologiczne, czystsze i bardziej zrównoważone otoczenie.
– Europa stoi przed historycznym wyzwaniem, do 2050 roku ma się stać neutralna klimatycznie, dlatego nasze motto to: "MY może więcej". Chcemy działać na rzecz neutralności klimatycznej razem z naszymi klientami, ze społecznością lokalną. Będziemy w Polsce inwestować w rozproszone źródła produkcji energii, ciepła i chłodu oraz digitalizować procesy – wyjaśnia Andrzej Modzelewski, Prezes innogy Polska.
Oczywiście Grupa E.ON planuje także inwestycje w nowoczesną infrastrukturę energetyczną w Polsce. Będą to prace związane z usprawnianiem sieci, jej unowocześnianiem i obniżaniem śladu węglowego. Priorytetowe obszary działań to automatyzacja sieci i inteligentne opomiarowanie.
Poza tym, jednym z głównych celów, jakie stawia sobie Grupa, jest cyfryzacja usług. Oprócz poszerzania funkcjonalności portalu "Mój E.ON" firma planuje w proces ten włączyć kolejne obszary usług.