Unimil z nowym logo i hasłem reklamowym
Unimil, największy polski producent prezerwatyw, rozpoczyna pod
hasłem "Nowe strony przyjemności" kampanię reklamową. Promocja jest
związana z wprowadzeniem nowego logo firmy i zmienionego wyglądu
opakowań jej produktów.
26.03.2008 08:00
Prowadzona od połowy marca kampania reklamowa obejmuje telewizję, kino, prasę i internet, a także niestandardowe akcje marketingowe w miejscach sprzedaży. Hasło przewodnie promocji brzmi "Nowe strony przyjemności". - Jednocześnie hasło "Unimil sobie życie" pozostaje integralną częścią logo naszej marki" - zaznacza Lucjan Exner, dyrektor marketingu w Unimil SA. Reklamy firmy zagoszczą na łamach kilkunastu tytułów prasowych, m.in. magazynów Playboy, CKM, Men's Health, Logo, Cosmopolitan, Elle, Machina, Dlaczego, Aktivist, Newsweek, National Geographic oraz stacji telewizyjnych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Guideline, natomiast kreację przygotowała agencja TBWA.
Od połowy marca prowadzona będzie kampania prasowa pod hasłem "Nowe strony przyjemności", która zagości na łamach kilkunastu tytułów prasowych, w tym m.in. magazynów Playboy, CKM, Men's Health, Logo, Cosmopolitan, Elle, Machina, Dlaczego, Aktivist, Newsweek, National Geographic. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Guideline, natomiast kreację przygotowała agencja TBWA.
Oprócz nowości wprowadzonych do oferty firmy reklamy mają promować nowe logo i zmienioną wizualizację opakowań produktów Unimil SA. - Nasze nowe logo zaprojektowaliśmy w odcieniach błękitu, granatu i bieli, ponieważ kolory te kojarzone są zwykle z kompetencją i profesjonalizmem - uzasadnia Exner.
Wraz ze zmianą wizualizacji i oferty firmy od połowy kwietnia ruszą także jej dwie nowe strony internetowe: ogólnoinformacyjna (www.unimil.com.pl)
oraz przygotowana dla konsumentów: (www.unimil.net)
. Serwisy internetowe przygotowała agencja Han Galee.