Trwa ładowanie...
d2hglw7
06-05-2005 16:20

Unikamy reklam w telewizji


Coraz częściej nie chcemy oglądać reklam telewizyjnych. Prawie połowa Polaków zmienia kanał, gdy rozpoczynają się bloki reklamowe - wynika z badań firmy Ipsos.

d2hglw7
d2hglw7

Częściej sięgają w tym celu po pilota mężczyźni niż kobiety. Najczęściej są to osoby z wyższym wykształceniem oraz młodzi ludzie w wieku od 15 do 20 lat.

Najczęściej przełączają się na inne kanały w czasie bloków reklamowych, znudzeni lub zirytowani poziomem reklam.

d2hglw7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2hglw7
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj