Tyskie przygotowuje kibiców do Euro 2008
Na opakowaniach piwa Tyskie pojawiła się biało-czerwona piłka.
Ruszyła kampania "Dołącz do reprezentacji", będąca początkiem
zakrojonych na dużą skalę działań, podobnych tym, jakie miały
miejsce w 2006 roku przed Mistrzostwami Świata.
Tyskie jest sponsorem polskiej reprezentacji. Właśnie rozpoczęły się działania związane ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, które potrwają do czerwca. W ramach akcji około 60 osób będzie miało możliwość oglądania finałowych występów polskiej reprezentacji na żywo. Polska na wszystkie mecze Euro 2008 dostała jedynie kilka tysięcy biletów. Dodatkowo prawie 4 tys. kibiców ma możliwość wygrania koszulki reprezentacji z własnym imieniem, nazwiskiem lub pseudonimem.
- To dopiero początek zakrojonej na wielką skalę promocji. Szykujemy coś specjalnego - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.
Kwiatkowski nie chciał zdradzić, czym tym razem Tyskie zaskoczy kibiców. W 2006 roku przed Mistrzostwami Świata do wybranych dzienników dołączono ponad milion specjalnych flag w barwach reprezentacji. Akcja mająca na celu wsparcie polskiej drużyny, okazała się sukcesem marketingowym i reklamowym. Flagi Tyskie widoczne były wielu miejscach kraju.
- Choć Mistrzostwa Świata w Niemczech są już historią, flagi nadal wykorzystuje się przy okazji innych wydarzeń sportowych. Stały się nieodłącznym atrybutem polskiego kibica - dodaje Kwiatkowski.
W promocji "Dołącz do reprezentacji" może wziąć udział każda pełnoletnia osoba, która do 30 kwietnia wyśle dwa kody umieszczone pod kapslami butelek i zawleczkami puszek z promocyjnych opakowań. W wybranych lokalach gastronomicznych do każdego kupionego Tyskiego rozdawane są zdrapki z kodami. Kody te należy przesłać SMS-em pod wskazany numer. Po 30 kwietnia rozpoczyna się losowanie.
Bilety z udziałem Polaków rozdane będą na mecze w Klagenfurcie i Wiedniu.