TVN, TVP, Polsat zawiesiły broń

Nadchodzi kres wyniszczającej walki o reklamy między TVP a nadawcami komercyjnymi - pisze "Puls Biznesu".

19.05.2003 | aktual.: 19.05.2003 06:16

Po dwóch latach bezpardonowej wojny, w której górą był publiczny nadawca, największe stacje telewizyjne znalazły wreszcie wspólny język. Reklamodawcy mogą więc już zapomnieć o superrabatach, z czego najbardziej cieszą się wydawcy prasowi i radiostacje - podkreśla gazeta.

Zapowiadany wzrost cen reklam będzie oznaczał koniec marzeń o podboju telewizji dla blisko setki reklamodawców. Zyskają wyłącznie duże firmy - uważa gazeta.

Zdaniem prezesa Instytutu Mediów Witolda Gawdy, na zakończeniu wojny cenowej skorzystaliby wszyscy uczestnicy rynku, także reklamodawcy. (mk)

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)