'Trzymajcie się ciepło! Sodexho Pass dobrze radzi'

To hasło przewodnie wielkanocnej kampanii reklamowej, skierowanej do klientów firmy Sodexho Pass.

10.03.2006 | aktual.: 10.03.2006 07:25

W ramach kampanii, która promuje produkty z kategorii Daily Life, czyli Kupon Podarunkowy, Kupon Żywieniowy oraz nowość w ofercie Sodexho Pass – Kupon Kulturalno-Rekreacyjny firma przygotowała mailing z ofertą do ponad 30 tys. klientów (obecnych i potencjalnych) oraz kampanię prasową i internetową. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Mi Polska Sp. z o.o., z którą firma współpracuje od trzech lat.

„Jak co roku, staraliśmy się przygotować oryginalny i wzbudzający zainteresowanie mailing. W tym roku, ze względu na bardzo srogą i długą zimę, postanowiliśmy „ubrać” symbol tych świąt, czyli jajko w kolorowy, ręcznie robiony berecik. Mamy nadzieję, że kartki wywołają uśmiech na twarzach klientów Sodexho Pass” – powiedziała Małgorzata Pachecka z agencji reklamowej Mi Polska

„Przekaz < Trzymajcie się ciepło! Sodexho Pass dobrze radzi > ma jasno komunikować strategię działania firmy, czyli doradztwo w zakresie korzyści pracowniczych i systemów motywacyjnych” – dodaje Elżbieta Helman, p.o. dyrektora marketingu Sodexho Pass Polska

Kontynuacją mailingu będzie reklama prasowa i internetowa, która pojawi się w drugiej połowie marca w Gazecie Wyborczej, Gazecie Prawnej, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu oraz Dzienniku Zachodnim. Materiały promujące kampanię będzie można również zobaczyć na portalach: Pb.pl, hrk.pl, szkolenia.com, szkolenia.com.pl, a także w wyszukiwarkach Onet.pl, Wp.pl i Google.pl.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)