Telewizja Polska ostro walczy o abonament

Do 9 maja br. na antenach TVP1, TVP2 i TVP3 emitowany jest film, w którym Telewizja Polska informuje o przeznaczeniu pieniędzy pochodzących z wpływów abonamentowych.

04.05.2007 07:10

Media publiczne chcą w nim przypomnieć widzom, że dzięki środkom pochodzącym z abonamentu mogą zobaczyć i usłyszeć ambitne, wartościowe programy, jakich nie znajdą w stacjach komercyjnych. Kampania przebiega pod hasłem „Dla Ciebie, blisko Ciebie”.

Film został przygotowany przez Telewizję Polską. Realizację kampanii telewizyjnej koordynuje Biuro Marketingu i Promocji TVP. Autorem scenariusza jest Iwona Solecka, producentem - Jolanta Filipowicz z Agencji Produkcji Audycji Telewizyjnych TVP.

- Media publiczne mają do wypełnienia ustawowe zadania, m.in. informacyjne, edukacyjne i kulturotwórcze. Telewizja Polska realizuje te zadania dzięki udziałom we wpływach z abonamentu. Abonament nie jest opłatą za korzystanie z mediów publicznych i nie jest ściągany przez te media. Zgodnie z prawem, abonament płaci się za posiadanie odbiornika umożliwiającego oglądanie lub słuchanie programów, niezależnie od tego, kto jest ich nadawcą. Abonament RTV powinny płacić zarówno instytucje, jak i osoby prywatne – również te, które mają telewizję kablową i satelitarną - informuje rzecznik TVP.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)