PolskaTelewizja Polska będzie popularyzować Euro 2012

Telewizja Polska będzie popularyzować Euro 2012

Popularyzacja Euro 2012, propagowanie sportu i zdrowego stylu życia oraz integracja regionalna z Ukrainą - to jedne z najważniejszych celów akcji, jaka ma ruszyć w mediach publicznych. Polskie Radio i Polski Związek Piłki Nożnej porozumienie w tej sprawie podpisały w lipcu, teraz przyłączyła się Telewizja Polska.

28.08.2007 | aktual.: 28.08.2007 17:44

Prezes PZPN Michał Listkiewicz liczy na to, że dzięki planowanym akcjom odżyje entuzjazm, jaki wybuchł po wybraniu Polski i Ukrainy na organizatorów Euro 2012. Mają się do tego przyczynić między innymi turnieje sportowe i konkursy wiedzy o piłce nożnej. Michał Listkiewicz zapewnił, że PZPN przeznaczy pieniądze na nagrody, sprzęt sportowy, koszulki reprezentacji, a znani sportowcy i trenerzy będą spotkać się ze słuchaczami i widzami mediów publicznych w całym kraju.

Prezes Telewizji Polskiej Andrzej Urbański nie ma wątpliwości, że 5 lat przygotowań do Euro 2012 trzeba uczynić wielkim świętem. To też dobra okazja, aby - jak powiedział prezes - zreanimować polski sport masowy. Chodzi o to, aby przekonać młodych ludzi, że piłka nożna może być największą przygodą ich życia.

Prezes Polskiego Radia zwrócił uwagę, że jednym z zadań mediów publicznych na te najbliższe pięć lat będzie monitorowanie przygotowań do Euro 2012. W opinii Krzysztofa Czabańskiego trzeba pokazywać, że organizowanie Euro 2012 to szansa rozwoju dla naszej gospodarki i przybliżenia Ukrainy do Europy.

Teraz pełnomocnicy PZPN, TVP i PR mają doprowadzić do zinstytucjonalizowania planowanej inicjatywy oraz pozyskania innych jej uczestników.

W ramach akcji będzie prowadzony między innymi portal internetowy poświęcony Euro 2012.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)