"Tele Tydzień" najpopularniejszym tv guide'em w I kw. 2008


"Tele Tydzień" był w pierwszym kwartale bieżącego roku
najpopularniejszym tygodnikiem z programem telewizyjnym, sprzedając
regularnie 1,27 mln egzemplarzy. Spory wzrost sprzedaży w
porównaniu z początkowymi trzema miesiącami ubiegłego roku
zanotowało sporo tytułów z tego segmentu, natomiast czytelników
straciły najmniej popularne tv guide'y.

"Tele Tydzień" kupowało w pierwszym kwartale bieżącego roku przeciętnie 1,27 mln osób - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Czasopismo jest zdecydowanym liderem wśród tv guide'ów.

Jednak największy wzrost sprzedaży zanotowało "To & Owo", które od stycznia do marca bieżącego roku kupowało o 44 tys. osób więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Zresztą czytelników zyskało sporo tytułów z segmentu tvguide'ów.

I kwartał
* * 2008 2007
ZKDP Średni nakład jednor. Sprzedaż ogółem Średni nakład jednor. Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 1 581 280 1 273 753 1 610 610 1 261 736
To & Owo 644 978 490 794 592 281 446 169
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 432811 323528 386495 282070
Tele Max 415 658 312 639 390 029 283 671
Super TV 425 155 311 845 383 339 281 071
Tele Świat 398 894 283 402 419 539 301 998
Imperium TV 224 226 156 940 232 587 164 498
Program TV 258 614 132 761 259 914 135 097
Ekran TV 128 373 74 656 143 866 91 557
Teleprogramy 93 950 45 538 113 170 69 525
Teleprogram 1 593 541 b.d. 1 133 588 b.d.
Tele Magazyn 1 061 410 b.d. 1 443 480 b.d.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)