Tak Tesco pakuje swoje produkty. Brytyjski poseł oskarża sieć o cynizm
Dwa kawałki produktu wystają zza etykiety, a pod nią... pustka. Polityk James Cleverly pokazał zdjęcia swojego zakupu w internecie. Sieć Tesco odpowiada.
Brytyjski poseł nazwał cynicznym sposób pakowania kupionego przez niego w Tesco mięsa. Zdjęcie pokazał na Twitterze. Sieć handlowa musiała się tłumaczyć, dlaczego jedna trzecia opakowania to powietrze i dlaczego akurat ten fragment zakryty został przez etykietę.
Przedstawiciele Tesco odpowiedzieli w serwisie społecznościowym, że cena i waga produktu są zawsze wyraźnie oznakowane na opakowaniu, a w przypadku tego konkretnego produktu musi istnieć szczelina pomiędzy każdą częścią, aby zagwarantować świeżość i jakość.
Mimo to sieć poinformowała, że skontaktowała się ze swoimi dostawcami w celu "dokonania przeglądu podejścia i umieszczanie w przyszłości etykiety po lewej stronie opakowania".
Okazuje się jednak, że ukrywanie pustej przestrzeni pod etykietą nie dotyczyło tylko jednego produktu, co polityk również wytknął na swoim profilu. Zasugerował, że Tesco zdecydowanie powinno przemyśleć kwestię opakowań. Także pod kątem redukcji plastiku.