Studenci coraz bardziej otwarci na mobilne reklamy


Studenci są coraz bardziej otwarci na otrzymywanie reklam poprzez
wiadomości tekstowe na telefony komórkowe i inne mobilne urządzenia
- wynika z badania Ball State University.

03.08.2007 08:00

56,3 procenta respondentów zaakceptowałoby mobilną reklamę, gdyby w zamian otrzymało coś za darmo. 37,4 procenta przyjęłoby tylko darmowy dzwonek na komórkę, 21,4 procenta zniżkę lub kupon do restauracji, kina czy sklepu, a 20 minut darmowe minuty, uaktualnienia, Internet lub muzykę.

W obecnym roku już 36,7 procenta studentów otrzymało tekstową reklamę na komórkę, w porównaniu do 13 procent w 2005 roku.

Z badania Ball State University wynika również, że telefony komórkowe są używane przez studentów w coraz mniejszym stopniu do rozmów, a w coraz większym do rozrywki. W porównaniu z 2005 rokiem, liczba studentów posiadających aparaty z kamerą wideo zwiększyła się o 33 procent. Do 40 procent wzrosła liczba respondentów wysyłających zdjęcia przez komórkę, w porównaniu z 10 procentami przed dwoma laty. Z kolei połowa z nich pobrała na swój telefon dzwonek (2005 - 8,5 procenta).

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)