Stockinger promuje bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych
Aktor Tomasz Stockinger jest twarzą kampanii PKP Polskich Linii
Kolejowych realizowanej pod hasłem 'Bezpieczny przejazd. Zatrzymaj
się i żyj'.
Celem akcji jest promowanie zachowania bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych oraz kształtowanie świadomości społecznej na ten temat wśród kierowców, pieszych i rowerzystów.
W jej ramach w mediach emitowane są reklamy z udziałem Tomasza Stockingera. Spoty nadawane są w telewizji (TVP3, TVN Siedem, lokalne kanały telewizji kablowych), radiu (Radio Wawa, lokalne rozgłośnie), prasie ("Rzeczpospolita") oraz w Internecie (Onet.pl). Kampania realizowana jest także na nośnikach reklamy zewnętrznej. Jej częścią jest także gra komputerowa rozpowszechniana za pomocą marketingu wirusowego.
Kampanii towarzyszą liczne eventy organizowane przez regionalnych rzeczników prasowych PKP PKL w całej Polsce. W jej ramach 25 lipca 2007 roku odbędzie się debata nt. bezpieczeństwa ruchu drogowego w Centrum Komunikacji Medialnej na Foksal. Elementem akcji jest także strona www.bezpieczny-przejazd.pl, zawierająca informacje o projekcie.
Kreację kampanii przygotował Wydział Public Relations PKP PLK S.A., który zajął się też zaplanowaniem i zakupem mediów. Spot według scenariusza PLK wykonała firma Activmedia, zaś agencja interaktywna Magprojekt przygotowała stronę i grę internetową.
Akcja rozpoczęła się 27 czerwca, a zakończy się 12 września 2007 roku.