Sony ma pierwszy w Polsce salon konsultacyjno-serwisowy
Firma Sony Poland otworzyła pierwszy w Polsce salon
konsultacyjno-serwisowy w Pasażu Sadyba w Warszawie. Projekt
prowadzi agencja Sales Force 1.
Do zadań agencji należy całościowe zarządzanie projektem, w tym: outsourcing odpowiednio zrekrutowanych i wyszkolonych sprzedawców - doradców, prowadzenie salonu, przygotowywanie pakietu usług oraz badanie potrzeb Klientów w zakresie udzielania konsultacji dotyczących użytkowania sprzętu Sony. Z punktu widzenia SF1 jest to projekt wykorzystujący kompetencje agencji w zakresie wspierania sprzedaży i wpisuje się w długoterminową strategię rozwoju usług sprzedażowych.
Do tej pory na terenie Polski funkcjonowały 4 Centra Sony obejmujące serwis oraz sprzedaż sprzętu i akcesoriów Sony. Oferta nowo otwartego punktu wzbogacona została o możliwość profesjonalnych konsultacji dotyczących wszystkich dostępnych na rynku produktów Sony.
W konsultacyjno-serwisowym salonie Sony Poland profesjonalnie przeszkoleni doradcy pomogą w wyborze produktu odpowiadającego potrzebom klienta oraz udzielą porad w zakresie jego użytkowania. Aktualnie w salonie realizowany jest program edukacyjny "Do More", którego celem jest zachęcenie klientów do pełnego wykorzystywania możliwości produktów Sony. Klient może dowiedzieć się m.in. jak w prosty sposób zamieścić film z kamery na portalu internetowym You Tube, jak zainstalować w telewizorze BRAVIA komunikator internetowy Skype, jak wykorzystując funkcje lustrzanki cyfrowej Sony serii A robić lepsze zdjęcia podczas wakacji. W miarę rozwoju rynku i nowych potrzeb klientów tematyka szkoleń będzie się zmieniać.
Projekt stworzenia sieci salonów konsultacyjno-serwisowych wpisuje w strategię firmy, której celem jest budowanie świadomości marki poprzez edukacje w zakresie ich użytkowania i funkcjonalności.