Serwis Inteligo dostępny w wersji na komórki
Inteligo uruchomiło wersję swojego serwisu internetowego skierowaną
do użytkowników telefonów komórkowych. Witryna oferuje większość
usług bankowych, a dzięki niewielkim rozmiarom działa na większości
urządzeń mobilnych połączonych z siecią.
11.09.2008 08:00
Wprowadzenie przez Inteligo mobilnego serwisu internetowego poprzedziły jego testy prowadzone w czerwcu tego roku. Internauci korzystający z telefonów komórkowych docenili prostotę, wygodę i intuicyjność przystosowanego do nich wortalu, dlatego firma zdecydowała się udostępnić go wszystkim pod adresem www.inteligo.pl/mini. - Dla 95% wszystkich użytkowników bankowości elektronicznej w wieku 18-35 stały dostęp do rachunku to najważniejsze oczekiwanie wobec instytucji finansowej - argumentuje Jacek Komaracki, dyrektor centrum bankowości elektronicznej PKO BP i prezes Inteligo Financial Services.
Mobilny serwis Inteligo nie wymaga bardzo dużej pamięci operacyjnej, dlatego działa na większości urządzeń przenośnych połączonych z internetem. Użytkownicy mogą w witrynie przeprowadzać wszystkie standardowe operacje finansowe: sprawdzać historię i stan swojego konta, realizować różnego rodzaju przelewy autoryzowane przy pomocy karty z hasłami jednorazowymi, a także doładować komórkę. Aktywowanie dostępu do serwisu odbywa się w głównym serwisie Inteligo i pod dwoma numerami infolinii.
- Wprowadzenie mobilnej strony Inteligo to element naszej strategii integrowania usług bankowych i telekomunikacyjnych prowadzonej razem z PTC, operatorem sieci Era - komentuje Jacek Komaracki. - Pracujemy też nad wdrożeniem podobnego serwisu dla klientów usługi bankowości elektronicznej iPKO w PKO BP - zaznacza.