Trwa ładowanie...
dh49eky

Sergio Zyman o marketingu i biznesie po 11 września

(inf. własna)

dh49eky
dh49eky
Sergio Zyman
Źródło: Sergio Zyman

W środę na zaproszenie programu "inkuBATor wiedzy" do Polski przyjedzie Sergio Zyman, jeden z najbardziej znanych praktyków marketingu na świecie. Jego wykład zatytułowany "Marketing i biznes po 11 września 2001" odbędzie się w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i będzie na żywo transmitowany za pośrednictwem systemu wideo konferencji i Internetu do blisko 30 uczelni ekonomicznych w całej Polsce.

Prelekcja rozpocznie się w Auli Głównej SGH im. Oskara Lange w środę o godzinie 11.30. Organizatorzy zapewniają wstęp wolny dla wszystkich zainteresowanych.

Przez wiele lat Sergio Zyman pełnił funkcję dyrektora marketingu (Chief Marketing Officer) w Coca-Cola Company. Był to najbardziej dynamiczny okres rozwoju w historii firmy, a sprzedaż produktów na rynkach światowych wzrosła z 9 do 15 mld w skrzynek rocznie. Swój sposób na osiągnięcie sukcesu marketingowego przedstawił w bestsellerze pt.: "The End of Marketing as We Know It"(Koniec marketingu jakim go znamy). W swojej karierze pracował również dla innych renomowanych koncernów takich jak PepsiCo czy Procter&Gamble. Obecnie prowadzi własną firmę konsultingową Zyman Marketing Group.

Wykład zakończy tegoroczną edycję "inkuBATora wiedzy". Dziewięciu wcześniejszych prelekcji (m.in. noblistów prof. Roberta Mundella i prof. Jamesa J. Heckmana oraz wykładowców Harvard University - dr Rosabeth Moss Kanter i prof. Jeffrey'a Sachsa) wysłuchało ponad 10 tys. studentów z całej Polski. (an)

dh49eky
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dh49eky
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj