W środę na zaproszenie programu "inkuBATor wiedzy" do Polski przyjedzie Sergio Zyman, jeden z najbardziej znanych praktyków marketingu na świecie. Jego wykład zatytułowany "Marketing i biznes po 11 września 2001" odbędzie się w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i będzie na żywo transmitowany za pośrednictwem systemu wideo konferencji i Internetu do blisko 30 uczelni ekonomicznych w całej Polsce.
Prelekcja rozpocznie się w Auli Głównej SGH im. Oskara Lange w środę o godzinie 11.30. Organizatorzy zapewniają wstęp wolny dla wszystkich zainteresowanych.
Przez wiele lat Sergio Zyman pełnił funkcję dyrektora marketingu (Chief Marketing Officer) w Coca-Cola Company. Był to najbardziej dynamiczny okres rozwoju w historii firmy, a sprzedaż produktów na rynkach światowych wzrosła z 9 do 15 mld w skrzynek rocznie. Swój sposób na osiągnięcie sukcesu marketingowego przedstawił w bestsellerze pt.: "The End of Marketing as We Know It"(Koniec marketingu jakim go znamy). W swojej karierze pracował również dla innych renomowanych koncernów takich jak PepsiCo czy Procter&Gamble. Obecnie prowadzi własną firmę konsultingową Zyman Marketing Group.
Wykład zakończy tegoroczną edycję "inkuBATora wiedzy". Dziewięciu wcześniejszych prelekcji (m.in. noblistów prof. Roberta Mundella i prof. Jamesa J. Heckmana oraz wykładowców Harvard University - dr Rosabeth Moss Kanter i prof. Jeffrey'a Sachsa) wysłuchało ponad 10 tys. studentów z całej Polski. (an)
Zobacz także:
www.inkuBATor.bat.com.pl