S4 dla Grupy Goodyear na Ukrainie
Agencja Reklamowa S4 Ukraine przygotowała kreację materiałów
reklamowych dla TM Ultra Grip Extreme.
10.10.2007 08:00
Kampania reklamowa tej marki potrwa przez 8 tygodni w ukraińskich mediach, obejmując swoim zasięgiem - radio, prasę oraz internet. Za dodatkowy kanał komunikacji służą stacje Gold Gepard.
Agencja Reklamowa S4 Ukraine jest odpowiedzialna za stworzenie strategii, kreację oraz planowanie i zakup mediów. Jej dziełem jest również sesja zdjęciowa słynnych dziennikarzy specjalizujących się w tematyce samochodowej, którą wykonano na potrzeby kreacji. To już kolejne z działań przygotowanych przez S4 Ukraine dla Grupy Goodyear na Ukrainie - wcześniejsza współpraca objęła kreację layoutów do kampanii jednego z produktów firmy na tamtejszym rynku.
Ze strony S4 Ukraine za działania dla tego klienta odpowiedzialni byli m.in.: Nadezhda Panichkova - account manager, Yuriy Yudenko - strategic planning director, Michael Heidtman - creative director, oraz Olga Kruglenko - media director.