Ruszyła kampania Ósmego Dnia Papieskiego

Fundacja Świętego Mikołaja we współpracy z Fundacją Episkopatu
Polski Dzieło Nowego Tysiąclecia rozpoczynają multimedialną
ogólnopolską kampanię społeczną promującą Dzień Papieski.

15.09.2008 | aktual.: 16.09.2008 07:08

Celem akcji jest nie tylko propagowanie tego wyjątkowego wydarzenia, ale także hasła - "Jan Paweł II Wychowawca młodych" oraz zbiórki pieniędzy na rzecz funduszu stypendialnego dla ubogiej i zdolnej młodzieży ze wsi.

Kampania promocyjna tegorocznych obchodów Dnia Papieskiego ruszyła 12 września, a najbardziej intensywne działania planowane są na okres od 1 do 12 października. W całej Polsce pojawi się łącznie 420 billboardów, 200 citylightów, a także 2 siatki wielkoformatowe (w Warszawie na wieży kościoła przy ul. Łazienkowskiej i na kościele w Raszynie). Równocześnie na 100 warszawskich autobusach miejskich oraz 30 krakowskich tramwajach zamieszczone zostaną paski reklamowe informujące o wydarzeniu. W Warszawie oraz wybranych miastach papieskich (m.in. Częstochowie, Bydgoszczy, Toruniu, Bielsku-Białej, Koszalinie)
w środkach komunikacji miejskiej będą powieszone plakaty A3. Natomiast ponad 19 tysięcy plakatów B1 trafi do parafii oraz kin Cinema City.

Trzydziestosekundowy film reklamowy VIII Dnia Papieskiego wyemitują największe stacje telewizyjne (TVP i TVN), wiele kanałów tematycznych (TVN Style, TVN Turbo, TVN 7) oraz kina należące do sieci Cinema City (24 obiekty w całej Polsce). Reklamę radiową natomiast można będzie usłyszeć na antenie Polskiego Radia i lokalnych rozgłośni katolickich.

Kampania reklamowa obejmie także ok. 20 tytułów prasowych, m. in.: Gazetę Wyborczą, Gazetę Prawną, Politykę, Forum, Niedzielę, Gościa Niedzielnego, Przyjaciółkę, Vivę, Zwierciadło, Glamour, Samo Zdrowie, a także TV guidy (Kurier TV, Super TV, Imperium TV) oraz magazyn Familia. Uzupełnieniem działań promocyjnych będzie promocja w internecie, m.in. na portalach: Gazeta.pl, o2.pl, Gadu-Gadu, Wp.pl.

Za pozyskanie mediów na rzecz kampanii VIII Dnia Papieskiego odpowiadają dom mediowy Starcom oraz Fundacja Świętego Mikołaja. Autorami kreacji są Dariusz Karłowicz oraz Wojciech Gawryła. Zdjęcia udostępnili: Filmoteka Narodowa, PAP, wydawnictwo Biały Kruk (Aleksander Jagła). Montażystami filmu oraz spotu radiowego są Roy Busshinn i Marek Cichy. Muzykę wykorzystaną w kampanii skomponował Leszek Możdżer.

Większość prac przy organizacji kampanii wykonywana jest bezpłatnie, a powierzchnia reklamowa przekazywana jest bez opłat.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)