Ruszyła kampania marketingowa Scotch-Brite
Na jesieni rozpoczęła się kampania promocyjna produktów do czyszczenia marki Scotch-Brite'a, należącej do koncernu 3M.
21.11.2006 07:10
W każdy weekend, do końca listopada w sieciach handlowych Carrefour, Real i Makro prowadzone są specjalne pokazy produktowe, w ramach których mężczyźni demonstrują paniom najlepsze sposoby czyszczenia różnych powierzchni.
Firma 3M zorganizowała akcje promocyjne w hipermarketach na terenie całej Polski. Podczas pokazów produktowych przeszkoleni mężczyźni demonstrują paniom m.in. czym najlepiej polerować lustro, jakich czyścików używać do delikatnych powierzchni teflonowych i na czym polega „magiczna gąbka”. Ta forma promocji pozwala zainteresować kobiety produktami Scotch Brite i w bezpośredni sposób zaprezentować ich wyjątkowe właściwości. Uwagę klientów dodatkowo przyciągają spacerujące po sklepach osoby przebrane za gąbki komfort Scotch-Brite.
Wprowadzaniu produktów Scotch-Brite towarzyszy także kampania reklamowa typu outdoor. Od września do grudnia 2006 r. w 11 największych miastach Polski można zobaczyć oklejone na jaskrawozielony kolor tramwaje ze zdjęciami produktów Scotch-Brite. Natomiast na fasadzie biurowca 3M w Nadarzynie k. Warszawy, w ramach kampanii zawisła wielkoformatowa reklama poświęcona marce
Wszystkie działania promocyjno-reklamowe łączy motyw śladu po przetarciu czyścikiem Komfort w kształcie litery „S”. – Celem kampanii jest dotarcie do konsumentów z informacją o nowej na polskim rynku marce produktów do czyszczenia. Zintegrowane działania komunikacyjne obejmują m.in. public ralations, outdoor, reklamę telewizyjną oraz marketing szeptany. Chodzi nam przede wszystkim o wzbudzenie zainteresowania nową marką – powiedział Piotr Skaldawski, dyrektor sektora produktów konsumenckich 3M Poland.