Ruszyła druga odsłona kampanii postępowania ze zużytymi świetlówkami


W listopadzie wystartowała ogólnopolska kampania edukacyjna pod
hasłem "Chroń je, jeśli kochasz& zużyte świetlówki oddaj do
sklepu". Swoim zasięgiem obejmuje aktywności zarówno w obszarze
ATL, jak i BTL.

07.11.2007 08:00

Celem kampanii jest z motywowanie Polaków, aby zużyte świetlówki oddawali do sklepów. Główny przekaz zawiera informacje o właściwych zasadach postępowania ze zużytymi świetlówkami oraz wyjaśnia, dlaczego zużyte świetlówki mogą być zagrożeniem dla środowiska oraz naszych najbliższych. Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest ElektroEko Organizacja Odzysku Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: outdoor (billboardy w 20 miastach Polski), prasę (Gazeta Wyborcza, Metro, Newsweek, Tele Tydzień) oraz intensywne działania w Internecie. Aktywności BTL, oparte są na współpracy z największymi sieciami handlowymi, m.in. IKEA, Tesco oraz Leroy Merlin. Zaplanowane akcje promocyjne mają na celu zwrócenie uwagi konsumentów bezpośrednio w miejscu sprzedaży na to, że zużyte oświetlenie może stanowić zagrożenie dla środowiska, gdy jest wyrzucane do śmietnika razem z innymi odpadami. W sieciach dystrybuowane będą ulotki, plakaty edukacyjno-informacyjne, naklejki podłogowe oraz wobblery.

Dodatkowym elementem kampanii, jednocześnie wsparciem dla wszystkich prowadzonych działań, jest strona internetowa ElektroEko www.zuzyteswietlowki.pl. Można na niej znaleźć szczegółowe informacje i wskazówki na temat prawidłowego postępowania ze zużytymi świetlówkami. Ponadto, na stronie zawarte są ciekawostki dotyczące świetlówek.

Kampania edukacyjna "Chroń je, jeśli kochasz& zużyte świetlówki oddaj do sklepu" potrwa do połowy grudnia br. Kolejne działania promujące ideę kampanii planowane są w przyszłym roku.

Za realizację kampanii i zakup mediów odpowiada agencja Adliner, wsparciem PR zajmuje się agencja Multi Communications, a stronę internetową na potrzeby kampanii przygotowała agencja Market Intelligence.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)