Rusza wizerunkowa kampania wody Primavera
Marka wód źródlanych Primavera, należąca do koncernu Danone i San
Benedetto, od 5 maja tego roku rozpocznie ogólnopolską, wizerunkową
kampanię w telewizji.
29.04.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W tym celu dom mediowy MPG, który pracuje dla tego klienta, zaplanował i kupił czas reklamowo - sponsoringowy.
Wiodącymi stacjami w kampanii będą TVP oraz Polsat.
Piętnasto- i trzydziestosekundowe spoty będą emitowane przez ponad trzy miesiące, natomiast ośmiosekundowy sponsoring pojawi się przed serialem "Pierwsza miłość" oraz prognoza pogody we wspólnym paśmie TVP2 i TVP3.
Kreację do tej kampanii przygotowała, współpracująca z firmą Polska Woda, agencja "b&j".