Rusza kampania wizerunkowa PO. Jej twarzą - Ewa Kopacz
Platforma rozpocznie w poniedziałek akcję wizerunkową. W całym kraju pojawią się billboardy ze zdjęciem premier Ewy Kopacz i hasłem "Słucham. Rozumiem. Pomagam". Według polityków PO, taka akcja może zbliżyć Polaków do Platformy.
13.07.2015 | aktual.: 13.07.2015 13:49
Rzeczniczka sztabu wyborczego PO Joanna Mucha zaprezentowała na konferencji prasowej w Sejmie billboard ze zdjęciem premier Ewy Kopacz i hasłem "Słucham. Rozumiem. Pomagam". Jak tłumaczyła, to początek akcji wizerunkowej Platformy.
- Rozpoczynamy akcję wizerunkową Platformy Obywatelskiej, ten billboard jest pokłosiem bardzo wielu spotkań, rozmów, często bardzo trudnych, które odbyła z Polakami w ostatnim czasie premier Ewa Kopacz, wszystkie te rozmowy zbliżają Platformę do tego, żeby wykreować nowy program dla partii na kolejne cztery lata - powiedziała Mucha.
Jak dodała, hasło akcji wizerunkowej odnosi się w sposób "absolutnie bezpośredni do wszystkich rozmów i spotkań, które odbyła premier Kopacz".
- Jestem bardzo szczęśliwa, że już dzisiaj wieczorem na polskich ulicach będziemy mogli oglądać ten billboard, mam nadzieję, że przyniesie taki skutek, jaki chcemy osiągnąć - czyli zbliży Polaków do Platformy, spowoduje, że Polacy będą chcieli nam powiedzieć jeszcze więcej i że Polacy będą chcieli jeszcze raz nam zaufać - zaznaczyła posłanka PO.
Premier Ewa Kopacz 27 czerwca zainaugurowała akcję "Kolej na Ewę", w ramach której podróżuje pociągami po Polsce. Jak podkreślają politycy PO, akcja "Kolej na Ewę", to nowatorska forma kontaktu z wyborcami, a w trakcie swojej podróży premier rozmawia z Polakami o ich problemach, a także na temat ich oczekiwań wobec powstającego nowego programu Platformy.