Rozstrzygnięcie kolejnej edycji Golden Arrow już wkrótce
Do 21 maja można zgłaszać prace do tegorocznej edycji największego
konkursu marketingu bezpośredniego 'Golden Arrow', organizowanego
przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP
Communications Ltd. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji
konkursu będzie Łukasz Wejchert z ITI.
08.05.2008 08:00
Zgłaszane do konkursu Golden Arrow prace rywalizują ze sobą w 15 kategoriach odpowiadającym różnym aspektom komunikacji bezpośredniej:
- Wysyłka bezpośrednia
- Program lojalnościowy
- Promocja sprzedaży
- Experiental marketing
- Marketing internetowy
- Marketing mobilny
- Telemarketing
- Direct Response Advertising (m.in. prasa, TV,)
- Kampania zintegrowana
- Non-Profit
- Golden Arrow Design - kategoria oceniająca prace wyjątkowe pod względem poziomu kreatywności i atrakcyjności warstwy wizualnej
- Golden Arrow Open - kategoria dla wszystkich wyjątkowych kampanii lub pojedynczych prac trudnych do zakwalifikowania
- Salon Odrzuconych - kategoria oceniająca kampanie, które zostały przedstawione klientom, jednak nie zostały przez nich zaakceptowane
W jury konkursu zasiądą przedstawiciele marketerów i największych agencji marketing services. Ogłoszenie wyników Konkursu oraz rozdanie nagród nastąpi podczas gali, która odbędzie się 20 czerwca w Fabryce Trzciny.
W związku z połączeniem konkursów - 'Boomerang' organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz 'Złotej Strzały' VFP Communication - w jedną imprezę, na gali wręczony zostanie dodatkowo Boomerang dla Najlepszego Marketera Bezpośredniego Roku 2007.
Statuetką Boomeranga mają być wyróżniane firmy aktywnie wykorzystujące narzędzia marketingu bezpośredniego i wspierające rozwój branży.