Rozstrzygnięcie kolejnej edycji Golden Arrow już wkrótce


Do 21 maja można zgłaszać prace do tegorocznej edycji największego
konkursu marketingu bezpośredniego 'Golden Arrow', organizowanego
przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP
Communications Ltd. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji
konkursu będzie Łukasz Wejchert z ITI.

08.05.2008 08:00

Zgłaszane do konkursu Golden Arrow prace rywalizują ze sobą w 15 kategoriach odpowiadającym różnym aspektom komunikacji bezpośredniej:

  1. Wysyłka bezpośrednia
  2. Program lojalnościowy
  3. Promocja sprzedaży
  4. Experiental marketing
  5. Marketing internetowy
  6. Marketing mobilny
  7. Telemarketing
  8. Direct Response Advertising (m.in. prasa, TV,)
  9. Kampania zintegrowana
  10. Non-Profit
  11. Golden Arrow Design - kategoria oceniająca prace wyjątkowe pod względem poziomu kreatywności i atrakcyjności warstwy wizualnej
  12. Golden Arrow Open - kategoria dla wszystkich wyjątkowych kampanii lub pojedynczych prac trudnych do zakwalifikowania
  13. Salon Odrzuconych - kategoria oceniająca kampanie, które zostały przedstawione klientom, jednak nie zostały przez nich zaakceptowane

W jury konkursu zasiądą przedstawiciele marketerów i największych agencji marketing services. Ogłoszenie wyników Konkursu oraz rozdanie nagród nastąpi podczas gali, która odbędzie się 20 czerwca w Fabryce Trzciny.
W związku z połączeniem konkursów - 'Boomerang' organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz 'Złotej Strzały' VFP Communication - w jedną imprezę, na gali wręczony zostanie dodatkowo Boomerang dla Najlepszego Marketera Bezpośredniego Roku 2007.

Statuetką Boomeranga mają być wyróżniane firmy aktywnie wykorzystujące narzędzia marketingu bezpośredniego i wspierające rozwój branży.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)