Trwa ładowanie...
d1x1k25

Robert Sowa stracił program w TVP1. Decyzja sponsorów czy telewizji?

Robert Sowa nie będzie miał programu na antenie TVP1 - podał internetowy serwis miesięcznika "Press". Jak poinformował rzecznik prasowy TVP, decyzję podjął sponsor audycji, firma Prymat. Odmiennego zdania są jednak osoby zaangażowane produkcję "Przepisu dnia".
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Wejście do restauracji "Sowa i Przyjaciele"
Wejście do restauracji "Sowa i Przyjaciele" (WP.PL)
d1x1k25

- Prowadzącego zmienił sponsor programu, firma Prymat. Było to jednak - jak nam wiadomo - związane ze zmianą profilu kulinarnego programu - mówił w rozmowie z "Press" Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP. Słowa osoby pracującej przy programie przeczą oświadczeniu rzecznika. - Z tego co wiem, to decyzja anteny, a nie sponsora - mówił anonimowy informator dla "Press".

Firma Prymat nie skomentowała sprawy.

"Przepis dnia" emitowany był od poniedziałku do piątku o 19.20 od września ubiegłego roku. W czterominutowym segmencie Sowa prezentował dania kuchni polskiej i zagranicznej.

O Robercie Sowie zrobiło się głośno w związku z aferą podsłuchową, która wstrząsnęła polską sceną polityczną i rządem Donalda Tuska. Jego restauracja - Sowa i Przyjaciele - była miejscem, w którym nagrane zostały taśmy ujawnione przez tygodnik "Wprost". Wcześniej ceniony szef kuchni gotował m. in. reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Źródła: press.pl, WP.PL

d1x1k25

Podziel się opinią

Share
d1x1k25
d1x1k25
Więcej tematów