Rekordowy rok Term Maltańskich. "Liczymy, że przyszły rok będzie jeszcze lepszy"
W 2014 r. Termy Maltańskie odwiedziło ponad 900 tys. osób. Na wzrost frekwencji wpłynęły m.in. bilety rodzinne.
Termy Maltańskie wyższą frekwencję odnotowały już trzeci rok z rzędu. Pierwszy raz jednak liczba odwiedzających wyniosła ponad 900 tys. Wynik ten był lepszy o 8,5 proc. w porównaniu do roku 2013. W ciągu ostatnich 12 miesięcy dużą popularnością cieszyły się baseny sportowe, z których skorzystało 300 tys. osób. Aż 15-procentowy wzrost zanotowały sauny, które mają coraz większą rzeszę oddanych fanów. Najpopularniejszą strefę Term Maltańskich, czyli aquapark, w minionym roku pierwszy raz odwiedziło ponad pół miliona osób.
Na poprawę frekwencji miały wpływ między innymi rekordowe ferie zimowe, które były aż o 39 proc. lepsze niż w roku 2013, oraz okres wakacyjny, który był lepszy o ponad 11 proc.
- Coraz większym zainteresowaniem cieszyły się bilety grupowe, a prawdziwym hitem okazały się bilety rodzinne. Wzrost na poziomie 48 proc. udowadnia, że największy aquapark w Polsce stał się znanym i lubianym centrum rozrywki dla kilku pokoleń - wskazuje Łukasz Kubiak z Term Maltańskich.
Więcej klientów to większe przychody kompleksu. Wynik finansowy Term na koniec 2014 r. był o ponad 50 proc. lepszy w porównaniu do roku poprzedniego. Z samych biletów przychód wzrósł o 11,5 proc.
Na wzrost liczby odwiedzających Termy wpłynęły także nowe inwestycje. W minionym roku powstały tu m.in. restauracja, klub fitness, jak i zadbano o bezpośredni dojazd linią autobusową. Uruchomiono też wypożyczalnię sprzętu wodnego, a w Świecie Saun powstał zielony taras, na którym pojawiła się nowa atrakcja - balia.
Przedstawiciele Term liczą, że 2015 rok będzie jeszcze lepszy, a w rozsławieniu obiektu ma pomóc nowe show telewizyjne Polsatu "Splash", w którym celebryci będą rywalizować w efektownych skokach do wody.