Rekordowe Złote Spinacze 2008
Związek Firm Public Relations zakończył przyjmowanie projektów do
szóstej edycji konkursu na najlepsze kampanie PR w Polsce. Do
dziewięciu kategorii konkursowych wpłynęły w sumie 103 zgłoszenia.
Największą popularnością cieszyły się następujące kategorie: Event - 21 zgłoszeń i PR Produktu - 20 zgłoszeń; na kolejnych miejscach znalazły się PR korporacyjny - 15 zgłoszeń; kampania społeczna - 14 zgłoszeń.
W sumie do konkursu wpłynęły aż 103 zgłoszenia.
Liczba projektów w poszczególnych kategoriach:
PR korporacyjny
15
PR produktu
20
Kampania edukacyjna
10
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
7
Public Affairs & Lobbying
7
Kampania społeczna
14
Komunikacja wewnętrzna
4
Event
21
Corporate Social Responsibility
5
w sumie
103.
Nominacje do nagrody głównej poznamy 8 października. Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie statuetek Złotych Spinaczy nastąpi w dniu kongresu PR FORUM podczas uroczystej gali 27 listopada w Hotelu Hyatt w Warszawie.