Trwa ładowanie...
d1oyfcn

Reklamodawcy wierzą we własne strony internetowe


Amerykańscy reklamodawcy uważają, że najbardziej skutecznym
narzędziem marketingowym w sieci są ich własne strony internetowe -
wynika z badania firmy Outsell Inc.

d1oyfcn
d1oyfcn

W bieżącym roku reklamodawcy zamierzają przeznaczyć na własne witryny blisko 12 procent swoich budżetów reklamowych. Za stronami internetowymi jako najbardziej skuteczne narzędzia marketingowe online znalazły się poczta e-mail i wyszukiwarki internetowe.

58 procent małych przedsiębiorstw (zatrudniających mniej niż 100 pracowników) za skuteczne uważa reklamy w wyszukiwarce Google, w porównaniu do 32 procent w przypadku Yahoo. Również średnie przedsiębiorstwa (od 100 do 1000 pracowników) uważają Google (75 procent) za bardziej efektywne od Yahoo (49 procent). Natomiast w przypadku dużych firm (powyżej 1000 pracowników) sytuacja jest już wyrównana: reklamy w obu wyszukiwarkach uważane są za skuteczne przez 63 procent takich przedsiębiorstw.

Z badania wynika także, że największą szansą dla internetowych wydawców są firmy średniej wielkości, gdyż zamierzają one w bieżącym roku przeznaczyć o 63 procent więcej środków na reklamę online, w porównaniu do odpowiednio 14- i 19-procentowego wzrostu w przypadku małych i dużych przedsiębiorstw.

d1oyfcn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1oyfcn
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj