PZU chce szybko wypłacić odszkodowania ofiarom wypadku
PZU SA ubezpieczyło polski autokar, który rozbił się na północy Francji - poinformował w komunikacie rzecznik prasowy Grupy PZU Tomasz Brzeziński. Dodał, że spółka chce jak najszybciej wypłacić odszkodowania poszkodowanym Polakom.
08.08.2007 13:55
Polski autokar wywrócił się w środę na zjeździe z autostrady na parking koło Dunkierki w północnej Francji. Zginęły trzy osoby, ok. 25 osób jest rannych. To już kolejny w ciągu trzech tygodni wypadek polskiego autokaru w tym kraju. 22 lipca pod Grenoble zginęło 26 osób, a 24 zostało rannych.
Autobus rejsowy należący do firmy Polonia Transport, który rozbił się dzisiaj rano na północy Francji, był ubezpieczony w PZU SA w zakresie OC, AC, NNW - wyjaśnił Brzeziński.
Górna granica odpowiedzialności finansowej PZU SA w zakresie ubezpieczenia OC komunikacyjnego - jak poinformował - wynosi w przypadku szkód osobowych i szkód w majątku odpowiednio 1,5 mln euro i 300 tys. euro na jedno zdarzenie.
Dodał, że Biuro Likwidacji Szkód (BLS) w centrali PZU SA "wdrożyło wszystkie procedury, aby w jak najszybszym czasie wypłacić poszkodowanym należne świadczenia i odszkodowania".
Poinformował, że na miejsce wypadku udali się przedstawiciele firmy, która współpracowała z PZU SA przy ostatniej tragedii na południu Francji. Na miejsce wypadku wyjechało też dwóch pracowników BLS centrali PZU SA.