Purmo: 100% - owe grzejniki płytowe
Pod takim hasłem we wrześniu ruszy ogólnopolska kampania promocyjna
Purmo - marki należącej do Rettig Heating, producenta grzejników.
28.08.2007 08:00
Działania mają charakter informacyjny, a ich celem jest wzmocnienie wizerunku i pozycji marki Purmo, a także rozpropagowanie nowej filozofii firmy - 'The Warm Society'.
"W 2007 roku wprowadziliśmy na rynek nową strategię marketingu oraz sprzedaży, jak również wyjątkową i innowacyjną koncepcje komunikacyjną -"The Warm Society". W ramach strategii marki będziemy skupiać nasze działania na dalszym usprawnianiu współpracy z instalatorami oraz użytkownikami końcowymi w całej Europie. W naszej komunikacji, pragniemy zwrócić uwagę na to, że grzejnik to coś więcej niż jedynie urządzenie" - mówi Emilia Dudek, Marketing Manager firmy Rettig Heating.
Kampania będzie prowadzona w prasie i Internecie. W okresie od września do listopada 2007 roku, obejmie czołowe magazyny branżowe tj.: "Polski Instalator" "Magazyn Instalatora" oraz miesięczniki skierowane do ostatecznych klientów: "Murator" i "Ładny Dom". W Internecie będzie emitowana na portalach budowlanych i ekonomicznych m.in. w "Rzeczpospolitej", "Budujemy Dom", "CNB"' czy "Forum Budowlanym". Wsparciem akcji będą również plakaty w punktach sprzedaży oraz inserty w "Polskim Instalatorze" i "Magazynie Instalatora".
Autorem kreacji kampanii jest duńska agencja Kunde & CO.