Przetarg na promocję szlaku bajkowego w Łodzi
Urząd Miasta Łodzi ogłosił przetarg na agencję, która zajmie się promocją szlaku turystycznego "Łódź Bajkowa". UMŁ ma na promocję ponad 450 tys. zł pochodzących z unijnych funduszy.
10.04.2012 | aktual.: 10.04.2012 11:16
Latem w Łodzi pojawią się trzy nowe pomniki bohaterów bajek łódzkiego studia Se-ma-for. Agencja będzie musiała zorganizować imprezy związane z uroczystym odsłonięciem pomników, Dnia Filmowego, zaprojektować logo szlaku Łódź Bajkowa, opracować materiały promocyjne, zrealizować spot reklamowy, wydać płytę CD z czytanymi bajkami oraz przygotować stronę internetową. Szlak bajkowy ma być również reklamowany w mediach oraz w warszawskim metrze.
Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji łódzkiego magistratu chce, aby prywatne firmy miały możliwość fundowania kolejnych pomników.
Wiadomo już, że obok pingwina Pik-Poka, Misia Uszatka, kotów Filemona i Bonifacego oraz Zaczarowanego Ołówka pojawi się Plastuś, Wróbelek Ćwirek oraz Trzy Misie lub Maurycy i Hawranek.