Popularne pakiety firmy Mediatak
40 proc. wzrost sprzedaży ogólnopolskich pakietów BIG.
Firma Mediatak poinformowała o wynikach sprzedaży ogólnopolskich pakietów BIG.
W okresie wrzesień-listopad 2006 r. Mediatak sprzedał 108 pakietów BIG, tj. o 38 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (78 pakietów). W wyniku tego uzyskano wyższe przychody ze sprzedaży pakietów, mimo że w VI 2006 r. Mediatak obniżył ceny reklam w BIG’ach nawet do 55 proc. w stosunku do cen, jakie obowiązują przy zakupie pojedynczych dzienników regionalnych.
- Mediatak prowadzi programy lojalnościowe dla klientów, premiujące zakup większej liczby BIG-ów. Chcemy utrwalać opinię, że prasa regionalna jest nie tylko efektywnym medium o bardzo wysokim czytelnictwie i sprzedaży egzemplarzowej, ale także to, że tak wysoki zasięg można kupić w Mediatak, po bardzo atrakcyjnej cenie - podano w komunikacie.
Na początku 2007 r. planowane są kolejne działania zachęcające do zakupu prasy regionalnej.