Trwa ładowanie...
d4jn99x
19-12-2006 07:10

Popularne pakiety firmy Mediatak

40 proc. wzrost sprzedaży ogólnopolskich pakietów BIG.

d4jn99x
d4jn99x

Firma Mediatak poinformowała o wynikach sprzedaży ogólnopolskich pakietów BIG.

W okresie wrzesień-listopad 2006 r. Mediatak sprzedał 108 pakietów BIG, tj. o 38 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (78 pakietów). W wyniku tego uzyskano wyższe przychody ze sprzedaży pakietów, mimo że w VI 2006 r. Mediatak obniżył ceny reklam w BIG’ach nawet do 55 proc. w stosunku do cen, jakie obowiązują przy zakupie pojedynczych dzienników regionalnych.

- Mediatak prowadzi programy lojalnościowe dla klientów, premiujące zakup większej liczby BIG-ów. Chcemy utrwalać opinię, że prasa regionalna jest nie tylko efektywnym medium o bardzo wysokim czytelnictwie i sprzedaży egzemplarzowej, ale także to, że tak wysoki zasięg można kupić w Mediatak, po bardzo atrakcyjnej cenie - podano w komunikacie.

Na początku 2007 r. planowane są kolejne działania zachęcające do zakupu prasy regionalnej.

d4jn99x
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4jn99x
Więcej tematów