Trwa ładowanie...
d3ya9ua
product placement
16-10-2007 08:00

Ponad godzina Product Placementu w Polsacie


W dniach 1-30 września firma Pentagon-Research przeprowadziła
badanie Product Placement w głównych polskich stacjach
telewizyjnych.

d3ya9ua
d3ya9ua

Zbadano zarówno ekspozycje marek istniejących jak i marek nieistniejących - wymyślonych na potrzeby produkcji telewizyjnych. Wzięto pod uwagę ekspozycje zarówno z logotypami wyraźnie eksponowanymi jak i te z logotypami częściowo i całkowicie zasłoniętymi.

Stacją z największym udziałem Product Placement był Polsat, w którym długość wszystkich ekspozycji wyniosła 4103 sekund (ok. 69 minut).

Na drugim miejscu uplasowała się stacja TVN z łącznym czasem ekspozycji 2116 sekund (ok. 35 minut).

Stacją z najmniejszym udziałem Product Placement była we wrześniu TVP1.

d3ya9ua
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ya9ua
Więcej tematów