Polskie agencje nagrodzone na Golden Drum


Na 14. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu
polskie agencje w finale zdobyły Cztery Złote i jeden Srebrny
Bęben.

W kategorii TV złoto otrzymały agencje PZL za kampanie "Polowanie" dla Żubra oraz Gruppa66 Ogilvy za spot "Napad na bank" dla Cyfry+. Srebrny bęben otrzymała agencja McCann Erickson Polska za kreację "Egzekucja" przygotowaną dla Fundacji Dzieci Niczyje.

W kategorii Outdoor i Prasa agencja JWT Warszawa otrzymała złote bębny za kreacje "Para" i "Tarocistka" przygotowane dla butów Converse.

Na zakończonym właśnie festiwalu Golden Drum Złotą Różę i tytuł najlepszej agencji otrzymała BV McCann Erikson Romania. Piątą najlepszą agencją okazała się JWT Warszawa.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)