Polskapresse: czas na biuro reklamy
Zarząd Polskapresse podjął decyzję o reorganizacji działalności
reklamowej i powołaniu do życia 'Polskapresse oddział biuro
reklamy'.
1 września 2008 roku wszystkie biura reklamy dotychczas działające w strukturach oddziałów Polskapresse staną się częścią Polskapresse oddział biuro reklamy.
Wydzielenie oddziału ma na celu uporządkowanie kompetencyjne poszczególnych działów w strukturze, zwiększenie efektywności pracy oraz usprawnienie komunikacji wewnątrz struktury.
Prezesem zostanie Małgorzata Bulka, dotychczasowa dyrektor biura reklamy Polskapresse. Regionalnym konsultantem zarządu ds. reklamy będzie Jakub Krezymon, prezes Polskapresse oddział Prasa Bałtycka. Struktura organizacyjna biura reklamy pozostaje ta sama, ujednolicone zostanie jedynie nazewnictwo. Regionalne biura reklamy będą dalej zarządzane przez obecnych dyrektorów.