Polska Mistrzem! na bank - nowa kampania Pocztowego


Bank Pocztowy rozpoczął nową kampanię promocyjną produktu - Polska
Mistrzem! - lokaty bankowej połączonej z wynikami reprezentacji
Polski na Mistrzostwach Europy w piłce nożnej w Austrii i
Szwajcarii.

06.05.2008 08:00

"Postawiliśmy na całkowicie nowatorski produkt. Jako pierwsi w Polsce połączyliśmy oprocentowanie lokaty bankowej z wynikami naszych piłkarzy" - wyjaśnia Zbigniew Wiatr, dyrektor departamentu promocji Banku Pocztowego. "Tradycyjny produkt, najpopularniejsza forma oszczędności jaką jest lokata bankowa, została w prosty sposób niezwykle uatrakcyjniona. Dodatkowa motywacja z pewnością wpłynie na jeszcze większe zaangażowanie kibiców w dopingowanie naszych piłkarzy. Poziom adrenaliny w każdym kolejnym meczu, wśród tych, którzy założą Lokatę Polska Mistrzem!, z pewnością będzie dużo wyższy od średniej krajowej" - przekonuje Zbigniew Wiatr.

Kampania promocyjna potrwa przez cały okres sprzedaży produktu. Spoty reklamowe Polska Mistrzem! będą emitowane w telewizji od 5 do 21 maja w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz kanałach sportowych. Poza działaniami ATL, oddziały banku i urzędy pocztowe zostaną obrandowane, a cała akcja zostanie wsparta działaniami Public Relations.

Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge: CIA. Za kreację odpowiedzialna jest agencja ARIP, spot wyprodukował Opus Film. Działania media relations prowadzi agencja magnifiCo PR.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)